7.

31 1 0
                                    


Elena

- Hej, jesi cula za novi skandal u Rusiji?  Pita me moja drugarica koja je jedina zna gde sam.

- Znas da ne pratim te gluposti. Previse sam opterecena sa svojim problemima. Reci mi kako su moji? Da li imaju sve sto im treba?

-Sto se tice tvojih dobro su, koliko mogu biti dobro. Imaju sve sto im treba, nemoj da brines oko toga. 

- Bitno mi je da su oni dobro i da imaju sve sto im treba. 

- Nemoj da brines stalno ih posecujem, da nesto nije u redu znas da bih ti odmah javila.

- Znam zato i jesi moja najbolja drugarica, jer jedina posle svega si tu uz mene.

-.uvek cu biti tu za tebe. Bas sam Razocarana sam da onakav komad je gay. Lavrovsky je san svake zene. Zgodan, lep bogat. Sad ceo svet bruji  o tome kako ne treba ni jedna zenska osoba da mu se nada. Cujem kako je tuzno isdahnula, a ja bivam sokirana sa ovim. Nije valjda on izasao u novinama?

- Ko je gay? Koji Lavrovsky?- Ne  znam zasto, ali pocinjen da se tresem. Ako je on u pitanju onda je ovo moja krivca. Kako coveku na oci da izadjem posle svega?

-  Leonid, ma da nije ni bitno. Reci mi sta ima novo, nisi mi se javila 2 nedelje. Iskreno se nadam da je sve uredu.

- Anja, izgleda da je zbog mene Leonid proglasen gay-om. Sad se osecam uzasno

- Nemoj mi reci da si ti ona devojka iz gepeka? Videla sam sliku da stavlja neku devojku u gepek, ali nisam bila ni na kraj pameti da bi to mogla biti ti.Ali ne razumem kako je zbog tebe proglasen, jasno se vidi da muskarcu poklnja buket crvenih ruza.

- Jesam, ali sreca u nesreci je da me nisi ni ti prepoznala na fotografiji, jer da sam prepoznata, ne bu razgovarala sad sa tobom. - Ispricam joj sve sta se izdesavalo

- Elena cuvaj se i molim te nemoj da radis vise gluposti. Previse si u opsanosti da bi mogla to sebi dopustiti. Zamisli da te neko prepoznao. Moras biti opreznija.

- Anja bice sve u redu ne brini. - U ovu recenicu ne verujem ni sama, ali barem lepo zvuci.

- Jako mi falis, volela bih da te mogu videti. Tako zelim da dodjem u Rusiju da te vidim, da vidim jesi li se imalo promenila.

- Nemoj da bi dosla slucajno, znas i sama da bi te verovatno pratili.

- Znam , cuvaj se. Potrudi se da me cesce nazoves. 

- Ne smem, usli bi nam onda u trag. Cuvaj mi oca i majku, ljubim te

Kako da mu izadjem na oci, sjebala sam ga.  Boze, ovo ce uticati i na njegov posao.  Sam je kriv, nije trebao da me provocira.  Ali opet nisam ja poklonila ruze tamo nekom muskarcu.  Trebala sam mu reci da necu doci na veceru, da ce biti Boris . Valjda Boris nece imati problema sa zenom oko ovoga.

Fali mi Srbija, Anja, otac i majka. Dala bih sve na svetu da mogu da gledam onaj nas mutni Dunav dok tata pece svoj cuveni rostilj, a mama nam zvoca. Da mogu opet da ih zagrlim, osetim njihov miris i da sve moje brige nestanu u njihovom zagrljaju. Da cujem opet ocev glas koji mi govori sine znas da mi zbog tebe zivimo. Koliko god da me nervirala ta rec sine, jer sam cerka. Toliko mi sad fali. Ali ja sam za njih mrtva, to je moja sudbina. Kad bi samo znali koliko mi fale.znam da Nisam bila najbolja cerka, al isto tako znm da su se ponosili samnom i  Pruzili su mi svu ljubav ovog sveta. Oni su najbolji roditelji na svetu. Odrekli su se mnogo stvari da bi ja mogla  normalno odrasti. Dosta je razmisljanja moram da radim, ove misli ce me unistiti. 

Pocinjem da pravim planove za izgradnju hotela. Moram uzeti vise radnika, jer ljudi ce odustajati. Malo je vremena za ovako nesto. Nije nemoguce, ali da ce se raditi, hoce. Znam da ce Boris gundjati zbog ovolikog broja radnika, ali vremenom ce uvideti da je moralo tako.

ZaboraviWhere stories live. Discover now