Leonid
Ne znam zbog cega, ali sa tom devojkom ne mogu biti profesionalan. Koliko god se trudi reci mi izlaze ne kontrolisano. Ovo nisam ja, ja se ovako ne ponosam. Uredu ponasam se kad sam van posla, ali ja jako dobro pravim razliku izmedju posla i privatnog zivota. I koji mi je ovo je previse vazno da bi se ja ovako zajebavao. Ja sam jedan od najuspesnijih ljudi u svetu, a ponasan se kao neki klinac. Mogla je da mi otkaze saradnju zbog mog ponasanja, ali ocigledno se plasi otkaza. Zato sam i zamolio mog istrazitelja Sergeja da sazna sve o njoj. To je jos jedna odluka koju ne shvatam, zbog cega ja istrazujeM neku devojku?? Ja njih uzimam samo da se ispraznim, to mi je jedino vazno. A ne zbog cega trpi ovo i ne otkaze saradnju. Jedino logicno je da me uzdrmalo to sto jedina je imala smelosti tako da mi se obraca, da ne bira sta ce reci. Nije uplasena iako samo jedan moj poziv moze uciniti da u roku od sat vremena nestane sa lica zemlje. Posle onog u liftu kad je saznala ko sam ja zapravo ni jednog trenutka nije bila uplasena zbog izgovorenih reci. Sta vise duplo vise mi je sasula u lice. I sto se trudi da bude profesionalna, ali ipak izbacujem je iz ravnoteze.
Pristala je na veceru, zato cu biti maksimalno profesionalan. Odusevila me njena sposobnost da tako brzo nabavi dozvole, pa to jos ni jedna firma nije uspela. Doduse ne dopada mi se nacin na koji je sredila dozvole. Zamisli. Sa mamlazom da izadje na veceru i jos drznica kaze naskocice na njega. Opet ja i moje misli. Leonide sta te briga kako je nabavila dozvole i sa kim ce na veceru i na koga ce naskakati. Toliko je zena na ovom svetu i ja razmisljam o tamo nekoj i istrazujem je. Upravu je ona moram posetiti psihijatra, jer sa mnom nesto nije u redu!
..................
Dosao sam u restoran Moskva i sedam za sto. Kupio sam buket crvenih ruza da joj se izvinem za moju neprofesionalnost. Dosao je konobar narucio sam flasu vina i zamolio da ako moze da promeni muziku, jer je ovo previse romanticno za poslovan sastanak. Ali nista od toga, jer je neko isplanirao veridbu, a nisam toliki gad da kvarim nekome srecu. Nece joj valjda smetati romanticna muzika, ako joj bude smetalo, onda cemo otici na neko drugo mesto.
Posle 5 minuta kad ne srcka nije strefila ni manje ni vise ulazi njen direktor i seda za sto.
Gospodine Leonide, ocekujemo jos nekoga? Covek se ocigelno pogubio, vidim kako gleda vino i buket ruza.
- Cekamo Elenu, ovo cvece je za nju.
- Ona nece doci ona je u drugom restoranu sa Igorom, obecala mu je veceru zbog dozvola. Covek se stvarno potrudio.
Rukama nervozno prolazim kroz kosu, nije mi dobro. Jos samo fale novinari da slikaju kako sedim sa poznatim direktorom Borisom, uz vino, romanticnu muziku i buketom ruza. Taman sto sam pomislio kad nesto blicnu, okrecem se i vidim da slikaju veridbu. Dobro je.
Bezi Leonide dok te nisu proglasili pederom, mogu zamisliti facu moje majke dok cita naslov Leonid lavrovsky je peder, uhvacen na romanticnoj veceri sa muskarcom. Mislim da vi zena srcani udar dozivela. Malo li je sto zene trce za mnom sta treba jos i pedercici. Disi Leonide, smiri se. Neces ispasti peder.
Ovaj njen direktor nesto trabunja, ne slusam ga. Pokusavam da se smirim. Disi Leonide, razbistri um. Cek rekao je da je ona u restoranu sa onim mamlazom. Sreco moja necemo tako.
-Gospodine Borise izvolite ovo cvece, jer ako odem sanjim Elena i onaj mamlaz ima da ga pojedu. Najbolje je da ovo cvece odnesete supruzi. Dajem mu buket ruza i krecem da izlazim iz restorana, zato vadim telefon i zovem mog istrazitelja Sergeja
Sergej saznaj gde je Elena u kojem je restoranu imas 10 minuta!!!
Sreco moja zapocela si igru, pridruzujem se. Stigla mi je poruka u kojem je restoranu Elena, startujem auto i krenem.
.....
Ulazim u restoran besan kao ris, odmah na pocetku sam zapazio za kojim stolom sedi. Sto si se zabavljala zabavljala si se.
Prisao sam im i pogledao u mamlaza koji sedi tacno preko puta nje. Cek jel to onaj poznati tik toker? Onaj sto prica da voli zene i muskarce.
- Jebi se i ti i tvoje dozvole, ako zelis da zadrzis posao, bolje bezi odavde, jer ceo zivot ces samo visiti na tik toku. I na ovu devojku nikad da nisi pomislio, a ne nazvao ili nesto drugo. Jel jasno?! Zgrabio sam ga za ramena i povukao. Vidim da je preplasen
- Iz.. Izvi.. izvinite gospodine Lavrovsky, nisam znao. Istrcao je iz restorana. E tako problem manje.
- Iz koje si to dzungle izasao?! Besna je. Gde me nadje ovakva zena, osedecu
- Sta ti zamisljas? Zakazala si sastanak i na kraju je dosao tvoj direktor? A ti sa tik tokerom sedis, jel ti znas da on voli muskarce?
- dobro i?
- Sta i?! Sedeo sam u restoranu sa tvojim direktorom i buketom cveca dok je isla romanticna muzikau pozadini. Dodao sam tise da neko ne bi cuo moju bruku. Dok se ona iz sveg glasa smeje
- To je poslovan sastanak. Znaci pogodila sam ti volis muskarce, u celoj ovoj prici zao mi je Borisove zene. Nije zasluzila da je muz vara sa nekim poput tebe. Reci mi kakav vam je seks?
Kunem se zbog ove zene cu izludeti, malo li je sto me optuzuje da volim muskarce, jos sad i svoog direktora optuzuje. Boze, kako sa ovom zenom izaci na kraj?
- Sad cu ti pokazati kakav je seks ustaj idemo.
- Ja ne idem sa tobom nigde
- Ne ides?
- Ne!
- Dobro. Dosao sam do nje uzeo je u ruke i prebacio preko ramena. Napustili smo restoran ubacio sam je u gepek, zatim sam seo u auto i krenuo. E draga moja ne znas ti sa kim se igras! Vozio sam par kilometara dok je ona psovala u gepeku. Samo psuj i ja sam psovao.
أنت تقرأ
Zaboravi
عاطفيةIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...