Leonid
Sedim u kaficu preko puta moje firme i gledam u Aleksu koji koraca ka meni.. Sva sreca pa je u Rusiji. Nisam ga video bas dugo, ali nije se promenio.
Voleo bih negde u dubini srca da to nije ona, jer znam da je pricao koliko su se voleli. Ne znam zbog cega, ali osecam ljubomoru na samu pomisao da ga ona voli. Da mu je trebala biti zena i izroditi decu
- Leonide, drago mi je da si me pozvao. Bas se dugo nismo videli- Pruza mi ruku
- Aleksa trebao si se javiti da si tu. Pruzam i ja njemu ruku da se rukujemo.
- Veruj mi da nemam vremena, dodjem na par dana u Rusiju, nemam vremena da spavam od posla. Gledam sto pre da zavrsim i da se vratim kuci kod zene i deteta.
- Mina i Vuk jesu li dobro?
- Jesu, Mina treba da pocne sa revijama. Kaze vraca na posao, dosta je odmarala. Vuk je poceo da trenira fudbal i sad po ceo dan kuci suta loptu
- Drago mi je da su dobro, nego zvao sam te zbog jedne informacije
- Reci, ako mogu da ti pomognem tu sam
Dolazi konobar do nas i porucujemo pice. Cekam da se odaji dovoljno daleko da bi nastavio razgovor
- Znam da je za tebe ovo teska tema, ali moram da te pitam. U pitanju je Elena Milicevic. Da li postoji sansa da je ona ziva?
Gledao me u neverici dok sam ovo izgovarao i vidim da se premislja sta da mi kaze.
- Ne verujem, jer ona je u mom autu poginula. Auto se zapalio njeno teleo je vecinski izgorelo, ali DNK je dokazao da je to ona. Zbog cega to pitas?
- Zato sto je u moju firmu dosla devojka, radi u jednoj firmi koja mi gradi hotele. Njene isprave koje su skrenirane na ulazu u moju firmu pokazivali su na podatke tvoje pokojne verenice.
- Zbog cega si je istrazivao? Streljao me pogledom
- Zato sto mi nije odgovorila na pitanje da li je gospodjica ili gospodja. Ne znam ta devojka me dovodi do situacija, gde donosim neke odluke ne promisljeno. Zapala mi je za oko jos prvog trenutka kad sam je ugledao, drugacija je od drugih. Jedina je imala hrabrosti da mi se suprostavi, da me izludi. - kazem iskren, na sta se on nasmeje
- Leonide da li je ovo moguce? Ti si se zaljubio? Kaze kroz smeh
- Nisam, zapravo ne znam sta osecam prema njoj.
- jel imas neku fotografiju da vidim tu devojku koja ima podatke kao moja Lence?
- Imam snimak kad je bila u mojoj firmi. Fotografiju nemam, jer ne koristi drustvene mreze. Nisam mogao da procitan njegov pogled dok je gledao snimak.
Gledao je snimak koji sam mu pokazao. Odmahivao je glavom i onda se nasmejao
- Ta Elena Milicevic nije moja Lence. - zaustavio je snimak i uvelicao deo izmedju njenih ledja i vrata.
- Lence bi na ovom delu imala tetovazu ptica koje izlaze iz kaveza i krecu da lete, a ova devojka nema ni mladez, a ne tetovazu na tom delu.
- Izvini sto sam pokrenuo ovu temu, ali morao sam. Svi podaci su ukazivali na nju.
- Opsuteno, proslo je dosta vremena. Pomirio sam se sudbinom, iaako bih voleo da je ziva pa makar i pored nekog drugog bila. U pocetku sam se opijao, krivio Boga sto nije mene uzeo. Vremenom sam shvatio da nista ne mogu da uradim da je vratim koliko god ja to zeleo. - Popio je ostatk pica pa ustao.- Izvini morao bih da podjem imam jos jako dosta obaveza.
- Hvala ti na izdvojenom vremenu i Izvini sto sam pokrenuo ovu temu. Znam da nije svejedno.
- Tu sam ako sta zatreba, slobodno racunaj na mene.
Pozdravili smo se i svako je krenuo na svoju stranu
Usao sam u kancelariju i seo za kompjuter i vidim da je stigao e mail od Borisa. Izmenili su planove za izgradnju, vidim da su smanjili veliki broj ljudi sto mi se ni malo ne svidja. Sa ovim brojem ljudi bice dosta zastoja. Mora povecati brojljudi na gradjevini, ako planira da nastavi sa mnom saradnju.
YOU ARE READING
Zaboravi
RomanceIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...