Epilog

39 2 0
                                    


5 godina kasnije

Gledam Leonida kako sedi na podu dok ga Katja sminka. U narucju drzi naseg sina koji je danas napunio 6 meseci.

- Cekaj tata moram jos kalmin da ti stavim i nemoj tu klunu da skidas sa glave. Ti si plinceza.

Smejem se dok gledam Leonida sa rozom senkom na ocima i rozim karminom. Na glavi mu je kruna, od neke njene lutke. Kuca nam je prepuna igracaka, na svakom cosku se nalazi po neki meda, barbika, sminka, njene soljice za caj koji ispija sa svojim lutkama.

- Mama vidi tatu, on je najlepsa plinceza.  

- Ljubavi tata ne moze nikako da bude princeza on je musko, on moze da bude kralj ili car. 

- Bata ce da bude kralj ili car, a tata je plinceza nemoj da si ljubomolna. 

- Zete moj isto je njena majka meni radila kad je bila mala. Znam kako ti je, jer sam i ja morao biti princeza.

- Izvini tata, kazem posramljeno. Tek sad shvatam koliko se trude da usrece svoje cerke.

- Deda, ajde da pijemo lakiju kaze Katja dok ustaje sa poda i ide prema dedi i nosi casice za rakiju. Tata uzima vodu i sipa im u casice i naginju da piju dok se Katja mrsti

- Bas je jaka deda

- Katja samo polako,  nemoj da se napijes.  kaze Leonid dok mase sa prstom

Dolazi do mene ljubi me po vratu. 

- Sta mislis da se iskrademo. Sapuce mi dok pravi pauzu izmedju poljubaca.

- Prvo skini tu sminku i idem. Nisam mu ni morala reci do kraja vec je otisao do kupatila

Posle par trenutaka se vratio i povukao me za ruku, dok smo izlazili iz stana viknuo im je

- Mi moramo hitno do firme iskocio je vazan sastanak.

Usli smo u lift i spustili se sprat ispod i usli u stan koji koristimo za ovakve prilike.

Skidamo odecu sa sebe ne prekidajuci ljubljenje. Posle 5 godina zelim ga istom jacino kao i prvi put. Njega mi nikad nije dosta. Svakim danom volim ga sve vise. Srecna sam sto je on otac moje dece. Sto sam sa njim stvorila predivnu porodicu.


ZaboraviWhere stories live. Discover now