16.

30 1 0
                                    


Dok sedimo na podu i pijemo viski otvaram mu svoju dusu. Nema vise u meni toliko boli sada je ostala gorcina i bes. Gorcina i bes, jer sam bila primorana da napustim sve, da godinama oca i majku ne vidim, da im 6 godina glasa necujem. Zbog njih sam morala da odem u tudju zemlju,  da se krijem, da prezivljavam kako znam i umem. Dok su oni pocasni gradjani koji uzivaju u svakom segmentu svoga zivota.

U pocetku sam skoro svaku vece, pred spavanje zamisljala kako ispaljujem metak u njihove glave. Kako ih ne milosrdno gledam u oci, dok im uzimam zivot. Zelela sam da im vidim strah u ocima.  Vremenom sam shvatila da i ako budem uspela da ih ubijem zavrsicu u zatvoru,  a nista napraviti necu. Njihova smrt bi se dogodila za sekundu, a to je previse blago za njih. Pogledam u Leonida pa  nastavim.

- Pogledala sam i ostale fascikle tu je bila droga, trgovina oruzjem. Svasta jos nesto u sta su bili upetljani. Onda su... Onda su Dimic i Aleksa usli zajedno u kancelariju i Aleksa mu je rekao,, znao sam da ce njuskati zato sam te i upozorio". Aleksa me prodao, prodao je tada i naseg nerodjenog sina. Odveli su me u istu prostoriju gde sam bila par godina ranije. Vezali su me za sto i dosao je doktor koji je tada uradio abortus. Ne znam kako sam ostala ziva, ali proklinjem boga sto nisam umrla na tom stolu tog dana. Spasio bi me muke i bola. Sutra dan zbog obilnog krvarenja sam prebacena u bolnicu.i Tu sam upoznala Borisa mog direktor, jer njegova zena se tad porodila i isto je imala obilno krvarenje.  Pomogao mi je da se vratim za Beograd kad sam se oporavila, ostavio mi je svoj broj u slucaju ako mi zatreba. Prvo sam bila u soku da jedan stranac hoce da ti pomogne. Tom coveku dugujem zivot, trudim se koliko god mogu da mu pomognem u poslu, jer osecam se duznom.  Po povratku sam Prvo otisla u Novi Sad kod mojih Morala sam lazirati smrt, proganjali bi me i pravili horor od zivota dok sam ziva. Bila sam kukavica nisam imala snage da se ubijem. Aleksa je dolazio i molio da se pomirimo. Govorio kako je moralo biti tako, jer bi nas oboje ubili. Kako je nas plan otkriven cim sam krenula u kancelariju. Slusala sam kako su mojima pretili on i Dimic ,onda sam presekla i napravila plan. Vratila sam se kod Alekse gde sam zivela jedno vreme, glumila sam kako sam presla preko svega. Nastavili smo sa pripremama za vencanje, dok sam ja u sebi razradjivala plan za begstvo.

- Ti si najjaca zena na svetu- pogledao me i zagrlio. Oboje smo pod dejstvom alkohola zbog toga smo koliko, toliko i opusteni.

- Nastavi slobodno 

- Ti si mi pomogao da odem iz Beograda. Tad sam drugi put u zivotu cula tvoje ime

- Ne razumem, kako sam ti pomogao? Mi se tad nismo ni znali

- Boris te zamolio da posaljes svoj privatni avion u Beograd. Rekao ti je da mu sestra mora hitno doci u Rusiju na lecenje.

- Secam se, toga. Znam da je zvucao uplaseno i nisam mogao da odbijem. Trebao mi je reci istinu. Mace moje, pa ja bih njih jos tad pobio. Ali sad posto osecam ovo sto osecam prema tebi, molice za smrt, proklinjace dan kad su se rodili.

- Sta osecas prema meni? alkohol pocinje da progovara iz mene. Sad mi nije vazno kako ce ih muciti, vazno mi je da cujem sta oseca prema meni.

- Da si najlepsa, najpametnija i najhrabrija zena na ovom svetu. Ti si jedina upspela da me poljuljas, jedina se izdvojila i ukrala moje srce. I zbog toga cu ceo svet ako treba za tebe da ubijem

Priblizila sam mu se i poljubila ga. Bio je u pocetku zbunjen, ali brzo je uzvratio poljubac. Kroz ljubljenje smo pokazivali jedno drugom sta osecamo i koliko se zapravo zelimo. Posle 6 godina bola, opet osecam ljubav, ali ova nije tako prljava,ova je nezna i iskrena. Leonide, ti si bio moj spas i kad nisi znao da jesi. Ni sama ne zna kad sam te pustila da udjes u moje srce, ali ne kajem se zbog toga.

ZaboraviWhere stories live. Discover now