4. ♡مــــــەدریــــــد♡

142 17 37
                                    

ئەمەوێ لەژیانمدا مرۆڤێک هەبێت
<<تەنها یەک مرۆڤ>>
لەگەڵی بدوێم وەک چۆن لەگەڵ لەگەڵ خۆم دەدوێم



Pove: Elena

"کۆتا شت سوراوە لەماعەکەم لە لێوم دا و سێرێکی خۆمم کرد لە ئاوێنەکەدا تەنها ماسکارەکم کردووە لەگەڵ کەمێک خودودێکی کاڵ قژم کۆکردۆتەوە کردوومەتە تۆپێک زیاتر قژی کۆکراوەم لێ دێت"

"تیشێرتێکی سپی کوڕتم لەگەڵ کیلۆتێکدا لەبەرکردووە گوێم لە دایکم بوو لەخوارەوە بانگی کردم"

دایکم: ئێلینا خێراکە دەی درەنگ کەوتین

ئێلینا: هاتم هاتم تەواو
"خێرا جانتاکانم هەڵگرت و ڕۆشتمە خوارەوە دایکم لای دەرگاکە چاوەڕێی من بوو باوکیشم لەنێوو ئۆتۆمبێلەکە چاوەڕێی ئێمە بوو ئێمەش سەرکەوتین و بەرەو فڕۆکەخانە بەڕێ کەوتین"

"گەیشتینە فڕۆکەخانە لە دوورەوە چاوم کەوتە سەر ئەو کەسەی خەریکە دەبێتە هاوسەری ژیانم تیشێرتێکی سپی و کۆماندۆیەکی ڕەشی لەبەر بوو ئێمە ئێستا پێکەوە گونجاوین وایە"

"ڕۆشتینه لایان و سڵاومان کرد هەر زوو سۆفیا قسەکەی دڵی منی کرد و وتی"

سۆفیا: ئێوە پێکەوە گونجاون ئایە ڕێکەوتن تا هەمان جل لەبەر بکەن؟
"پێکەنی چاوی لێمان بز دەکەردەوە"

ئێلینا: نا ئەسڵەن ئێمە خۆ هەر قسەشمان نەکردووە پێکەوە
"وتم بە خێرای و کەمێک سەرم خوراند"

بەڕێز ماڕک: سۆفیا واز لەو دووانە بێنە دەی وەرن ئێستا نۆرێی ئێمە دێت من بلیتەکانم بڕیوە

"سەر فڕۆکەکە کەوتین من و بێلینگام پێکەوە دانیشتین سۆفیاش لەگەڵ کچێکا بوو کە هەر زوو بوونە هاوڕێ بەردەوام قسەیان دەکرد ئیرەی دەبەم پێیان ئەمەی تەنیشتیشم ئەڵێی بتە تەواوی کاتەکە بێدەنگە و گوێ لە گۆرانی دەگرێت من خەریکە لەگەڵ کێ هاوسەرگیری دەکەم خوایە(له دڵی خۆمدا گریام بۆ حاڵی خۆم) تا گوێم لەو بتەی تەنیشتم بوو وتی"

بێلینگام: کێ بتە؟

"ئەو مێشکم دەخوێنێتەوە؟"

ئێلینا: چی؟

بێلینگام: هیچ بۆچی سێری ئەوانە دەکەی ئیرەی دەبەی پێیان؟ " وەک بڵێی ویستی باسەکە بگۆڕێت پێش کردنەوەی و بە چاوی ئاماژەی بۆ سۆفیا و ئەو کچە کرد"

♡&quot;ڕقـلـێـبـوونـیـش هـەسـتـە&quot;♡Where stories live. Discover now