𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍
Hát én viszont teljesen elutasítandónak találom a gondolatot, hogy Logan valaha – vagy bárki valaha – magányosnak érezze magát. Egyszer élünk. Egyszer vagyunk fiatalok, szóval igazán élhetnénk úgy, mintha az lenne az utolsó napunk nem foglalkozva a következményekkel. Mert a jövő fontos. Igen. Egy jó egyetem, jó diploma, jó munka, ezek mind fontosak, de, ha a jelenünkben nincsenek olyan apró örömök, amiket csak más emberekkel együtt szerezhetünk meg mégis mennyit fog érni a magas presztízsű egyetemről szerzett kitűnő diploma a kacsalábon forgó házunkban, ha közben úgy érezzük, hogy az életünknek nagy részét arra pazaroltuk, hogy egy bizonytalan jövőre vártunk, minden más örömöt elüldözve magunktól?
– Hát többé nem leszel az.
– Madison, én tényleg...
– Memento Mori – mondom Logan pedig felvonja a szemöldökét az idegen szavak hallatán. – Élj úgy, mintha ez lenne az utolsó napod. A mottóm.
– Hát még mindig jobb, mint a Hakuna Matata – forgatja meg a szemét.
– Ne félj, morcos Pinocchio! Hamarosan igazi kisfiút varázsolok belőled! – érintem az ujjam az orrához Logan pedig egy pillanatra csak áll, megkövülve nézve maga elé, mint egy szobor, én pedig átdobva a hajamat a vállamon elindulok kifelé a könyvtárból.
Elbúcsúzok a könyvtárostól, szólok neki, hogy holnap valószínűleg majd bejövök, hogy kikölcsönözzem az Aranypintyet aztán kilépek a teremből Logan pedig futólépésben, egy udvarias köszönés után beér.
A zsebemből előhalászom a telefonom, új jegyzetet nyitok, mintha valami bevásárló lista volna, a tetejére pedig nagyon egyszerűen két szót írok: "Pinocchio Projekt".
– Nem tetszik, hogy úgy kezelsz, mint a laborpatkányokat szokás – morogja Logan az orra alatt.
– Most nem, de később imádni fogsz miatta! Szóval... Kell egy lista azokról a dolgokról, amiket még nem csináltál, és mindenképpen szeretnél mielőtt egyetemista lennél!
– Nem emlékszem, hogy mikor mentem ebbe bele.
– Nem emlékszem, hogy mikor utasítottad el – nézek rá mire felhorkant és megrázza a fejét. A szája elé teszi a kezét, aztán, amikor rájön, hogy még mindig a mosolyát nézem inkább lehajtja a föld felé a fejét.
– Mi tesz egy tinédzsert tinédzserré egyébként is? Sokféleképpen meg lehet élni ezt a kort, nem csak egy helyes ösvény létezik.
– Talán. De, mint ahogy a fizikában is sok ösvény létezik mégis csak egy vezet a kívánt eredményre az életre is ugyanez igaz.
Logan kilöki az iskola ajtaját és kitárja előttem, hogy kiléphessek rajta. Azonnal összehúzom magamon a dzsekim, amikor megérzem a hideg szelet, ami egyből a cipzárom fogai közé szeretné lopni magát. A telefonom képernyőjére pillantok, majd a parkolóból kikanyarodó utolsó buszra, ami hazavitt volna. Éppen ezért mondtam Logannek még az első alkalommal amikor beszéltünk, hogy mindenképpen el kell indulnom hatkor szerdánként. Fene essen a nagy számba, meg a kíváncsiságomba! Most gyalogolhatok a következő buszhoz legalább egy mérföldet és így nem hogy hétre, de valószínűleg még nyolcra sem leszek otthon. Szóval megpróbálván leplezni a csalódottságom, inkább újra Logan felé fordulok.
YOU ARE READING
Teenage Dream /Logan Sargeant/
Fanfiction"Add ide azt a lapot! Lefordítom." "De, te nem tudsz tündéül!" "Hülyéskedsz velem?" Madison Wright meg fog bukni fizikából. Ezen nincs mit szépíteni. A nyári szünetet már biztos, hogy az iskolában kell majd töltenie, hogy átmehessen az osztályozó vi...