𝟏

206 26 34
                                    

𝐋𝐎𝐆𝐀𝐍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐋𝐎𝐆𝐀𝐍

– Valami nem stimmel – suttogja Carolina a szája elé emelve az ujját. – Túl nagy a csend.

Körbe pillant a szobán én pedig a füzetemre kapom a tekintetem. A gyomrom gombócba csomósodik, a homlokomon gyöngyözni kezd a verejték, a kezeim ökölbe szorulnak az asztal lap tetején.

– Mintha valami baj készülne.

Én is érzem. Feláll a karomon a szőr, a fülemben pedig lassan minden hangot kezd elnyomni a monoton zúgás. Mint az elektromos áram hangja. Apró zümmögés, szinte hallhatatlan, de kikerülhetetlen, ha az ember észreveszi. Az előttem lévő írást nézem a füzetemben, a betűk dőlését, a fekete tinta makulátlan íveit, amiket nem maszatoltam el a kezemmel. Minden néma. Olyan érzésem van, mintha senki sem merne levegőt venni.

– Vigyázz! A sárkány! Mögötted a sárkány! – kiált fel Carolina a fiúk szemei pedig elnyílnak velem szemben. Az adrenalin és a félelem szinte kézzel tapintható húrként feszül meg közöttünk. – A léptei alatt megremegnek a dombok, a szájából felszökő zöld lángok minden életet elpuszítanak. A vas elolvad, mint a jég a nyári forróságban, az emberi hús rászenesedik a csontokra még mielőtt esélyt kapna elmenekülni. Olyan forró, hogy már távolról is égeti az ember bőrét, mintha egy földön járó Nap lenne. És most feléd fordul...

– A tó közepére futok – mondom a többieknek Oscar és Liam pedig felém pillantanak. – Ha a kardomat belevágom a jégbe, a vízbe zárt energia elég lehet, hogy lehűtse a sárkányt!

– Ősi varázslók szellemeit zargatnád fel ezer éves álmaikból! – kiált rám Liam egyáltalán nem értve egyet a tervemmel. – Nagyobb pusztulást hoznál a fejünkre, mintha hagynánk, hogy a sárkány tovább öldököljön!

Oscar összefonja az ujjait és lehunyja a szemét.

– Csináld! – suttogja rám sem merve nézni miközben a bábumat a térképen lévő tóra teszem.

– Várj! – teszi fel a kezét gyorsan Liam. – Gondoljuk ezt át! Lehet, hogy semmi sem fog történni.

– Tünde kard van nála, Liam! Persze, hogy történni fog! – kel Oscar azonnal a védelmemre.

– Két hónapig tartott, amíg elértünk ide. Ha Logan elrontja végünk van! – kiált fel a másik.

– Ketyeg az óra! – mondja Carolina egyre türelmetlenebbül és megkocogtatja a csuklóját, mintha óra lenne rajta.

– Én hiszek Loganben – fordul Oscar Liam felé. – És ez jelenleg a legjobb esélyünk.

Tik-tak! – mondja Carolina ismét én pedig a kezembe veszem a kockákat és bár egyik fiú sem bírja végignézni, ahogy elhajítom őket egy idő után megállnak a térképen.

Teenage Dream /Logan Sargeant/Where stories live. Discover now