𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍
– TT bulit tart pénteken – csapódik be előttem a szekrényem ajtaja mire hatalmasat ugrok hátra és azonnal magamhoz rántom a kezeim hátha így megakadályozhatom, hogy az ujjaimra csapódjon a fém. A szívem azonnal félrever a mellkasomban és akaratlanul is egész testemben összerezzenek. Értetlenül fordulok jobbra ahonnan azonnal Jack Neisser hatalmas, ezer wattos mosolya villan rám az idegesség pedig szinte egyből elpárolog belőlem. A vállamban felenged a görcs, a magamhoz szorított öklöm lassan felold a szorításból. A félelmemnek csupán félhold alakú nyomai maradnak a bőrömön ott ahol túlságosan belenyomtam az ujjaim a tenyerembe. – Jönnöd kellene!
Megforgatom a szemem és félre lököm a kezét a szekrénytől, hogy kinyithassam és kivehessem belőle a mappámat, amit addig rendezgettem, amíg Jack úgy nem döntött, hogy ideje rám hoznia az infarktust. A vállamra hajtja a fejét és megcsókolja a nyakam miközben a szekrény belseje felé fordítja a tekintetét.
– Maddy... – incselkedik kedves hangon és a kezével átkarolja a derekam. Elmosolyodok, majd a lehető leggyorsabban kibújok a kezei közül, hogy senki se lásson minket ilyen közelségben. Nem szeretném, ha pletykák kelnének szárnyra, azt pedig még kevésbé, hogy Brian fülébe jusson a dolog. Én és Jack amúgy sem tartozunk egy súlycsoportba és semmi kedvem ahhoz, hogy bárkitől visszahalljam, hogy szerinte mit művelek az iskola legnagyobb sztárjával.
– Nem érek rá pénteken.
– Múlt héten sem értél rá – könyököl rá ismét a szekrényajtóra, hogy behajtsa. – Azt fogom hinni, hogy elhanyagolsz.
Felhorkantok Jack pedig a szekrény tetejébe kapaszkodva az egyik kezével közelebb lép hozzám annyira, hogy ismét a derekamra tegye a karját és egy csábító mosolyt villantson felém. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincs rám is ugyanolyan hatással, mint az iskolánkba járó összes többi lányra. Elképesztően fehér fogai vannak, a bőre tökéletes, a szeme alatt apró anyajegy miatt szorul össze az ember gyomra, az arca olyan, mintha egy ókori szobrász magnum opusa volna. Éppen ezért baromi veszélyes. Mert a szépség és a csillogás miatt szinte lehetetlen észrevenni az út szélére tűzött millió vörös zászlót.
– Nem hanyagollak el, egyszerűen nincs rá időm.
– Már azt mondtam, hogy ott leszünk – tárja szét a karját. – És a fiúk le se fognak szállni rólam, ha nem jössz el. Azt fogják hinni, hogy lepattintottál!
– Próbálkozok – nevetek fel kínosan, mire őszinte kacajjal felel, mintha nem gondolhatnám komolyan a szót, amit kiszökni hagyok az ajkaim közül. Azonban amikor nem csatlakozok a nevetéséhez úgy dönt, taktikát vált a szomorú, kölyökkutya szemeitől pedig rám tör a bűntudat. Amikor felsóhajtva hátrahajtom a fejem már tudja, hogy nyert ügye van. – Jó, átgondolom.
– Fel tudlak venni, ha úgy van! Úgysem voltam még nálatok soha. De muszáj jönnöd! Hogy vakarnám le magamról a csajokat? Bizonygathatom nekik évekig, hogy kapcsolatban vagyok, ha sosem jelensz meg sehol!
YOU ARE READING
Teenage Dream /Logan Sargeant/
Fanfiction"Add ide azt a lapot! Lefordítom." "De, te nem tudsz tündéül!" "Hülyéskedsz velem?" Madison Wright meg fog bukni fizikából. Ezen nincs mit szépíteni. A nyári szünetet már biztos, hogy az iskolában kell majd töltenie, hogy átmehessen az osztályozó vi...