𝟕

138 22 48
                                    

Csak mert megígértem a csajoknak,
hogy nem sokára jönnek a szexi részek.
Ez még nem az, de talán holnap...

 Ez még nem az, de talán holnap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐋𝐎𝐆𝐀𝐍

– Lefotózkodunk vele? – fordul felém és Liam felé Oscar vigyorogva miután Ewan McGregor távozásával a Star Wars rajongók is elkezdenek szétszéledni, vagy azért, hogy megkeressék a színészt vagy hogy lefényképezkedjenek az egyik Wookieeval, akik rohamosztagos fegyverekkel őrzik a rendet a téren.

– Akkora a tömeg... – húzza el Liam a száját. – Nem elég, hogy láttuk? Egyébként is csináltál már egy csomó képet! 

– De ő Obi Wan-Kenobi.

– A Comic Conon is ott lesz egy hónap múlva. Ott több esélyünk lesz fényképet kérni tőle – jelentem ki. – Most már haza megy! És nézd meg, hogy még alá is alig ír!

Az Oscar arcára kiülő csalódottság tagadhatatlan miközben a tömeget vizslatja a tekintetével, aztán a parkból kiguruló sötétített ablakú terepjárót, amivel a színészt szállítják. Végignézzük, ahogy gyerekkorunk hőse elhajt, csak a kezeinkben lévő fénykardok zizegnek egy kicsit a néma csendben, ami a téren beáll a távozása után. Aztán viszont az őt kísérő sikoltozás olyan hangos lesz miközben a tömeg egyszerre skandálja, hogy "Kenobi, Kenobi, Kenobi" búcsúzásképp, hogy a dobhártyám majd' beszakad.

– Ki jön Gaston kocsmájába tovább folytatni az estét? – ordítja valaki, mire tapsot és sikoltozást kap csak válaszul. A tömeg pedig mint egy hatalmas, megállíthatatlan, forma nélküli és alaktalan massza megindul Gaston kocsmája felé. 

Valaki a fénykardját lengeti, valaki teljes kardforgató showt tart vele, amibe Oscar is – mint valami nagyra nőtt gyerek – azonnal bekapcsolódik, hogy bemutassa, valóban képes arra a Darth Maul féle kardforgatásra, ami a Baljós árnyakban lett először bemutatva a nagyközönségnek. A szomorúsága, amit Ewan McGregor távozása után érzett seperc alatt elpárolog, miközben a gyerekek ámulva és bámulva körbeállják. Mi pedig Liammel megállunk a sárga köves úton, hogy végnézzük a mutatványt.

Az Oscar kezében lévő dupla penge felragyog, kicsit berogyasztja a térdét, aztán a vele szemközt álló kék kardot forgató "jedi"-re támad a sith karddal.

Az órámra pillantok és egy kicsit elhúzom a szám. Egy órám maradt éjfélig. Pont annyi idő, hogy még odaérjek Madison bulijára, ha egy picit átlépem a sebességhatárt. De nem tudom, hogy megéri-e. Mégis mit csinálnék azon a bulin? Madisonon kívül senkit sem ismernék, a fiúk vágyakozó arckifejezéséből ítélve pedig biztosan nem tartanának velem.

– Kit vársz? – kérdezi tőlem Liam váratlanul, mire azonnal felkapom a fejem és felvonom a szemöldököm.

– Hogy érted?

– Vársz valakit, vagy valamit. Az interjú alatt tízszer, az utóbbi tíz percben pedig legalább hússzor csekkoltad le a telefonod. Mi az?

Tulajdonképpen nem tudom. Végülis mit kellene várnom? Az éjfélt? Hogy mondhassam hétfőn Maddynek, hogy azért nem mentem a buliba, mert már elmúlt éjfél, amikor elindultam volna és már feleslegesnek tartottam bemenni hozzájuk? Vagy azt várom, hogy Chrissy a semmiből rám írjon, hogy megkérdezze megyek-e? Úgyis tudom, hogy ez teljes képtelenség lenne. Szóval mit várok? Semmit. Akármit. Valamit. Egy égi jelenést. Egy mennyei sugallatot.

Teenage Dream /Logan Sargeant/Where stories live. Discover now