𝟏𝟐

130 17 14
                                    

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

Elég, hogy beteszem a lábam a parkolóba. Több nem kell ahhoz, hogy görcsbe álljon a gyomrom. Mert, ahogy lelépek a buszról egy ismerős autó ajtaja becsapódik én pedig a lábam alatt lévő szürke beton felé fordítom a tekintetem. Még csak nem is dolgozat miatt izgulok. Jövő hét után lesz az első fizika dolgozatom mióta Logannel együtt tanulunk. Szóval a legkevésbé sem érdekel az iskola. Az emberek azonban... Ők egészen más lapra tartoznak.

Amikor leszálltam a buszról még nem tudtam, mi fogad majd. Egy dühös Jack? Egy még dühösebb Logan? Mindenre felkészültem, amire csak lehetséges volt. Jack kikelésére önmagából, amiért ott hagytam a buliban, Logan aggodalmára vagy haragjára, amiért ott hagytam szombaton. Arra azonban koránt sem számítottam, hogy Chrissy Wakefieldet találom majd a hangosan röhögő Jack mellett, majdhogynem kéz a kézben.

Pedig ott állnak Jack autójánál, Chrissy végignéz rajtam majd elfordul a hangosan nevetgélő társaság felé akik között áll, Jack tekintete azonban égeti a bőröm miközben megpróbálva teljesen figyelmen kívül hagyni őt elsétálok a járdán mellettük. Azonban lehet, hogy Jack Naissert kikerülöm, hogy a figyelmét annak ellenére is, hogy engem bámul túlságosan lefoglalja Chrissy, vagy a büszkesége, ami miatt sosem lépne utánam – ne is tegye, isten őrizz, mert csak magyarázkodnom kellene, amit semmiképp nem akarok – TT-t viszont nem tudom nem észrevenni.

– Maddy! Madison! – szól utánam, de egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy beszélni szeretnék vele olyankor, ha ilyen dühös a hangja. Nem is értem, miért mérges. Viszont, amikor meglátom az autójából kiszálló Logant és összeakad a tekintetem a vele szemben álló Oscaréval hiába kiabál TT gyorsítok a lépteimen.

Besétálok a folyosóra TT pedig a karomat elkapva szembe fordít magával. A folyosón jópáran megnéznek minket. Lekicsinylő, ítélettel teli szemeiket végigvezetik rajtunk, talán éppen ezért engedi el a karom a velem szemben álló srác.

– Mit csináltál pénteken?

– Írtam neked – mondom értetlenül ő pedig felvonja bozontos szemöldökét.

– Igen, hogy máshol alszol és hogy ne izguljak. De azt hittem, hogy Jackhez mész. Hogy csak szobát váltasz. Tudod, milyen parában voltam, hogy akárhol lehetsz, amikor Chrissyt láttam meg a lépcső tetején reggel? Kibaszott Chrissyt?

– Mi a baj Chrissyvel?

– Semmi. Azon a nyilvánvaló tényen kívül persze, hogy nem az egyik legjobb barátom, aki egész héten mondta, hogy nálam fog aludni. Ezen kívül semmi baj nincs vele.

– Jó, figyelj, nekem erre most nincs igazán időm – pillantok a bejárati ajtó felé ő pedig egészen aggódó fejet vág. – Ha csak ennyi megtennéd, hogy hagyod hagy menjek utamra? Ebédnél úgyis találkozni fogunk.

Teenage Dream /Logan Sargeant/Where stories live. Discover now