– Jó, jó – jár körbe bólogatva Camilla Hernandez tapsolva, hogy tartsuk a tempót.
Az ex NFL-es pompomlányból lett edző szigorú tekintete végigköveti minden egyes mozdulatunkat. A szaltóm nem sikerül jól, látom az arcán, hogy problémája van a kivitelezéssel. Nem elég kecses és koránt sem elég légies vagy rugalmas. Többet vár el tőlem, mégis csak mi vagyunk Chrissyvel a pompom csapatból azok, akikben a legtöbb potenciált látja. Tőle egyetlen szó elég lenne, hogy az NFL felvegyen minket. De nem vagyok hozzá elég jó. Látom a tekintetében, hogy nem vagyok. Ha elég jó lenne, amit csinálok, talán bólintana, talán mosolyogna. De Hernandez arcán a mosoly halvány szikrája sem suhan át miközben végig nézi, ahogy felépítjük a formációt a többiekkel.
– Tempó! – ordítja túl a dörömbölő zenét. – Egy, két, há', egy két, há'! Jordan nem jó! Lemaradsz!
A srác bólint, de nem csinálja jól továbbra se. A formáció megdől, felborul, instabil lesz, az egyik torony sosem épül fel rendesen. És ez elég ahhoz, hogy Hernandez leállítsa a zenét.
– Madison! – kiabál nekem és maga mellé int. – Nézd meg, hogy mit ront el Jordan és segíts neki kijavítani! Egy csapat pont olyan erős, mint a leggyengébb tagja – fordul a többiek felé. – És, ha a leggyengébb tagotok ilyen lépésekkel dolgozik... Akkor azt sem értem, hogy az államira hogy kerültünk be. Elölről!
Megállok Hernandez mellett, végignézem, ahogy az első etap lemegy és le sem veszem a tekintetem Jordanről. Izzad, mint a ló. Remeg, gyenge, rosszul lép, a technikája borzalmas, esztétikailag teljesen megbontja a formációt, rossz nézni, amit ő gimnasztika néven a hátsó sorban művel.
Hernandez szünetet hirdet Jordan viszont mellém lép és ahelyett, hogy inna csak egy törölközőt vesz el a padról, hogy letörölhesse az izzadtságot a homlokáról.
– Mondd, mit gondolsz! Ne fogd vissza magad, CSK! – néz rám gyengéden én pedig komoly tekintettel bólintok.
– Van kedved még egyszer elpróbálni?
– Szünet alatt időm, mint a tenger – ránt vállat és visszasétálunk a terem közepére. – Chris, jössz?
Chrissy bólint letéve maga mellé a kulacsát és mellénk áll, hogy együtt gyakorolhasson velünk.
Én Jordan mellé állok és elindítom a zenét a telefonomon. De, ahogy újra és újra visszatekerem ahhoz a részhez, amit elront valahogy sohasem tud tökéletes időben bemozdulni. Mellé állok, a fiú úgy nézi a lábam, mintha minimum aranyból lenne miközben megmutatom neki újra és újra a lépéseket. Nem rontja el mindig. Valamikor tökéletesen lép, de éppen akkor, amikor már megdicsérném megint elrontja. És valahogy mindig akkor, amikor megemeli Chrissyt a földről.
– Miért csinálod ezt? – fordulok a srác felé leállítva a zenét, mire az arcára teljes értetlenség ül ki miközben leteszi a szőke lányt a földre. – Tudod a lépést, akkor mégis, mi...
YOU ARE READING
Teenage Dream /Logan Sargeant/
Fanfiction"Add ide azt a lapot! Lefordítom." "De, te nem tudsz tündéül!" "Hülyéskedsz velem?" Madison Wright meg fog bukni fizikából. Ezen nincs mit szépíteni. A nyári szünetet már biztos, hogy az iskolában kell majd töltenie, hogy átmehessen az osztályozó vi...