𝟔

160 19 39
                                    

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

A számon pattintgatom a ceruzám. A csendélet, amit rajzoltam annyira nem rossz. Kivehető belőle, hogy a koponyát és a szőlőt akartam lerajzolni, de valahogy mégsem az igazi. Talán csak azért, mert az agyamat egyáltalán nem képes lekötni a tevékenység miközben körülöttem minden pezseg és zsong. Az osztályunk nem kifejezetten hangos, de Ms Potts már rég feladta, hogy megprobáljon minket csendre inteni.

Ruby folyamatosan beszél hozzám, be sem áll a szája miközben megpróbálja leutánozni a vizes kancsó alakját és papírra vinni azzal a rajzra teljes mértékben alkalmatlan ceruzával, amit Aiydentől kunyerált még az óra elején. Csak fél füllel hallgatom a hadarását arról, hogy milyen ruhában fog jönni az esti bulira, arra pedig már végképp nem figyelek oda, hogy mit talált ki, hogy felkeltse Aiyden figyelmét. Az én figyelmemet ugyanis sokkal inkább egy másik srác köti le.

Logan a terem szélén ül, teljes koncentrációval nézi a csendéletet, olykor a barátjával beszél, de biztos vagyok benne, hogy egy mondatát sem fejezi be. Olyan, mintha mindig belekezdene valamibe, aztán mivel a szavaira nem figyel csak a kézmozdulataira mindig félidőben befejezné a mondatot, sosem zárva le a gondolatot. Ismét flanelt visel, azt a fajtát, aminek már a gondolata miatt is életfogytig tartó börtönbüntetés járna. Azt, aminek kapucnija is van és gombjai meg cipzárja, a haja pedig annyira tökéletesen jó kisfiúsra van beállítva, hogy mentálisan megrúgom magam miatta. Mégis mit gondoltam, amikor azt hittem, hogy nem totál lúzerré tenni Logan Sargeantet majd könnyű meló lesz?

Chrissyre pillantok, aki ugyanúgy figyeli Logant, mint, ahogy én tettem korábban, de időről időre visszafordul a barátnői felé, amikor elpirul vagy összekuncognak valamin.

Hogy lehet, hogy Logan sosem mert beszélni vele? A csaj odáig meg vissza van érte. Még a vak is látja! Szinte messziről bűzlik a szerelemtől Logan pedig komolyan nem bírta összekaparni a bátorságát ahhoz, hogy beszéljen vele?

Mintha csak észrevenné, hogy nézem Logan elszakítja a tekintetét a munkájáról, hogy felém forduljon. A szeme találkozik az enyémmel és felvonja a szemöldökét, amikor rájön hogy nézem. Egy pillanatra Chrissy felé pillantok, azt üzenve a srácnak, hogy végre nézzen rá. Chrissy lélegzete esküdni mernék, hogy eláll, talán még a szíve is elkezd hangosabban verni, de ahogy Logan ránéz vérvörös pír szökik mindkettejük arcára a srác pedig szinte fénysebességgel tér vissza a rajzához, hogy befejezhesse.

– Hánykor talizzunk a buli előtt? – hajol előre a rajzpadon Ruby kiszakítva a gondolataimból mire azonnal megrázom a fejem, hogy felé fordulhassak, de szerintem jól látja mennyire nem fogom az adást. – A buli miatt – ismétli magát –, tudod. Meg amúgy is, miben jössz? Még meg se kérdeztem. Hozol fürdőruhát? Aiyden elvileg rábeszélte TT-t, hogy használhassuk a medencéjüket.

– Tél van.

– De ez Florida! Ma lehet megfagysz, de holnap már nyári ruhában jársz.

– Most is épp megfagyok – mondom halkan. Ruby pedig felvonva a szemöldökét végignéz a vastag pulcsimon, hosszú nadrágomon és a bokacsizmámon, amit viselek. Rajta csak egy vékony dzseki van, hogy valamennyire védje a kinti nyolc fokban, én lehet jégkockává fagynék ilyen vékony rétegekben.

Teenage Dream /Logan Sargeant/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang