𝟏𝟏

136 23 25
                                    

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐌𝐀𝐃𝐈𝐒𝐎𝐍

Logan anyukája elrángat a parton a vállaimnál fogva én pedig csak lépkedek előre miközben ő, az arcán hatalmas mosollyal magyaráz nekem a óceán tisztaságának megóvásáról. Mintha valami propaganda szöveget nyomnának le a torkomon, de valahogy mégis úgy, hogy teljesen feltölt közben motivációval és nem fásulok bele. Mikor a szöveg végén megkapok egy kukászsákot és egy szemétszedő botot már úgy érzem, készen állok rá, hogy az egész óceánt megtisztítsam a szeméttől és a mikroműanyagtól, nem csak a partszakaszunkat.

– Örülök, hogy eljöttél! – mosolyog rám Mallika, én pedig hasonló vigyorral fordulok felé.

– Hát... Könnyen befolyásolható vagyok, és tetszett a dzseki.

Mallika felnevet. A vállig érő szőke haja teljesen hátrabukik, miközben kacag én pedig kicsit feszengve egy sörös flakonba szúrom a botom. Logan anyukája csodaszép. Ha nem tudnám, hogy ötven felett van észre sem venném rajta a korát. Alig van rajta egy kósza ránc, a kezein nincs öregedési folt, a haja gyönyörű, a körme makulátlan, a kék színű kabátja – mivel megegyezik a szeme színével – még fiatalosabbá teszi, a sportcipő, amit pedig külön bemutatott, hogy mennyire jó vásárlása volt – olyan csuka, amire nekem soha a büdös életben nem lenne pénzem –, végképp viszi a prímet.

– Olyan régen nem volt már a fiaimnak barátnőjük. Teljesen elszoktam a dologtól! De annyira örülök, hogy találkoztunk!

Nem tudom, hogy hogy mondjam el, amikor ennyi reménnyel, ilyen boldogan pillant rám, hogy Logannel nem vagyunk együtt. Nem akarok csalódást okozni, elvenni a mosolya fényét egy meggondolatlan szóval. Majd Logan úgyis elmondja. Főleg nem szeretném őt kellemetlen helyzetbe hozni. Hiszen, hogy nézne már ki, ha itt, kiszívott nyakkal, a fia pólójában, azután, hogy reggel egy ágyban talált minket, azután, ami akkor történt, amikor elhagyta a házat mondanám el, hogy a csodálatos, elképesztő, örök eminens fia és én még csak gondolatban sem vagyunk egy pár? Hogy kellene elmondanom neki, hogy, amúgy igen, én vagyok az ok, amiért a gyereke nem bír ránézni a takaró alatt rejtegetett merevedése miatt, de amúgy, hogy "Mi? Ó, mi nem vagyunk együtt Mallika néni!"? Lehetetlen küldetés. És túl gyáva vagyok ahhoz, hogy megpróbáljam.

– Emlékszem, egy időben Dalton mindig más lánnyal jött haza. Istenem, de rossz gyerek volt! Ellenségemnek se kívánok olyan tinédzsert, pedig tiszta szívből imádtam – mondja Mallika ábrándos tekintettel pillantva az óceán partot érő hullámaira. – De már ezerszer visszasírom azt az időt is. Mostanra már minden emlék megszépül. Begyógyulnak a sebek, elfelejtődnek a sérelmek. Logannek te vagy az első barátnője, akit megismerek – fordul vissza felém. – Ez azért nagy szó.

Kissé elpirulok, mert a hazugságom égeti az arcom, de Mallika ezt csupán első szerelmi zavarnak veszi, én a fejét rázva, halkan hümmögve elfordul tőlem, hogy felszedjen egy rakás cigarettacsikket a homokból.

Teenage Dream /Logan Sargeant/Where stories live. Discover now