"Allah kahretsin bunlar adamları atlatıp tüm kamera kayıtlarını da sildirip nasıl kaçtılar!" diye haykırdı Efe .
" Aklım almıyor bu işin içinde bir iş var tüm bunları kendileri yapmış olmazlar"
Telefonum çaldı arayan gizli bir numaraydı. Açtım
"Naber Yalçın nasıl beğendin mi sürprizimi kızların ikisi elimde diğeri de gelmek üzere ama o gelince diğer ikisi kadar şanslı olmayacak o kaçışın bedelini ağır ödeyecek. "
"Bana bak lan onlara bişey yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm!" dedi Efe elimden telefonu alarak.
" Ooo Efe Bey sakin ol bak o sesinin ayarına sahip çıkmazsan bende elimin ayarına hakim olmam bilmem anlatabildim mi. Boşa bir yerlerini yırtma ben sizi uyardım ama bu kadar kolay olması canımı sıktı o yüzden şimdi biraz eğlenme vakti" dedi ve önce bir silah sesi sonrada acı bir çığlık koptu.
Alp telefonu kapattı. Efe bir ileri bir geri gidip ne yapacağını bilemez halde etrafta dolanıyordu. Ben ise Demir'e ulaşmaya çalışıyordum. sonunda telefonu açtı.
"Noldu Yalçın"
"Demir aldın mı Defne'yi?"
"Hayır daha varamadım 1-2 dakikaya okulda olucam "
" Şimdi beni iyi dinle çaktırmadan dikiz aynasından arkana bak ve şerit değiştir."
"Niye ki"
" Sorgulama Demir dediğimi yap, arkandaki araç senle birlikte şerit değiştiriyor mu?"
"Hayır, söylesene Yalçın bişey mi oldu?"
"Naz ve Leyla'yı Alp kaçırdı şimdi de Defne'yi arıyorlar. Bir an önce git al eve götür sonrada beni ara "
" Tamam geldim ben zaten"
" Tamam hadi oyalanma dediğimi yap "
Demir'den
Hızlıca sahte öğrenci kartıyla üniversitesiye girdim. Adamları arayıp yerini öğrendim. kütüphaneye gittim. oradaydı başını masaya koymuş uyuyordu.
"Defne kalk hadi kalk " diyip hafifçe dürttüm.
" Yavaş be ,tamam kalktım"
"Hadi hızlı hemen çıkmamız lazım."
" N'oluyo Demir ya tamam kalkıyorum niye acele ettiriyosun?"
"Bak burdaki insanları, bu kadar insanın hayatı tehlikeye girsin ister misin"
"H-hayır da n'oluyo bişey söylesene "
"Yolda anlatırım yürü hadi "
Hızlıca arabaya geçtik Defne'nin içindeki korku yüzünden okunuyordu ama birşey sormuyordu. En sonunda dayanamadı.
"Ne olduğunu anlatacak mısın artık"
" Alp, Naz ve Leyla'yı kaçırdı şimdi de seni arıyor adamları"
"N-ne?"
" Bir an önce eve gidip saklanman lazım seni bırakınca bende Efelerin yanına gidicem"
"Bende geliyim ben de sizinle birlikte arayım onları "
" Hayır kesinlikle olmaz "
"Lütfen Demir bende geliyim"
"Hayır dedim Defne uzatma seni bıraktığım yerden de ayrılma sakın geldik"
" Ama-"
"Aması falan yok!"
"Bağırma bana!"
"Söz dinle o zaman, biz sizi kurtarcaz diye uğraşıyoruz sen kendini tehlikeye atcam diye uğraşıyorsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ELİNDE
Подростковая литератураAilelerinin öldürülmesi sonucu intikam duygusuyla büyüyen 4 kuzen mafya. intikam planı için kullanıcakları yeni bir kurban bulurlar ama işler tam da planladıkları gibi gitmeyecektir...