Not:
İlk bölümün kısa bulunmasından dolayı 1. ve 2. bölüm birleştirildiNaz ve Leyla tıp bitirmiş ve iş arayaşında olan iki kızdır. Birgün otururken nihayet bekledikleri güzellikte bir iş teklifi aldılar.Bu teklif Türkiye'nin en iyi özel hastanelerinden birinin sahibindendi.
Naz ve Leyla'da bu fırsatı kaçırmayıp hemen kabul ettiler ama bu tercihin hayatlarının dönüm noktası olduğundan haberleri yoktu.Naz ve Leyla İzmir'de oturdukları için ertesi gün uçakla iş teklifi için İstanbul'a gideceklerdi.
"Leyla uyan hadi uçağa geç kalicaz."
"Off ne uçağı sabahın köründe yaa."
Naz, Leyla'yı zar zor kaldırır ve uçağa binip İstanbul'a gelirler.Bir günlüğüne otelde kalırlar ve kendilerine bir ev bulup oraya taşındılar.
Ertesi gün Naz ve Leyla çalışacakları hastaneye gittiler ve çalışmaya başladılar.
"Naz çok mutluyum sonunda yıllardır hayalini kurduğumuz işi yapıyoruz."
"Evet, sonunda onca yıllık emeğimizin karşılığını aldık."İlk bir hafta herşey yolunda gitti. Naz ve Leyla iş yerlerine alıştılar iş arkadaşlarıda onlara alıştı.Yani kısacası herşey hayal ettikleri gibi gidiyordu ta ki ikinci haftaya kadar...
Bu hikayenin diğer üyeleri olan Mafya çetemizden bahsedelim birazda.
-Alp'in adamları mekana baskın yapmış çatışma çıkacak hazırlanın gidiyoruz hemen.
(Bu Berkay çetenin en büyük üyesi mafya da olsa masumlara karşı insaflı ama söz konusu sevdikleri olunca kimseyi gözü görmez.)"Onca adam ne işe yarıyor, nasıl sızarlar içeri?" (Efe mafyanın lideri bı karar alınacaksa son sözü o söyler ona iyiliği dokunanları asla unutmaz)
"Ben dedim size bunları atalım işten diye bi halta yaratıkları yok ama gidince göstericem ben onlara._
(Yalçın grubun en asi üyesi herkesten nefret ediyo birlikte çalıştığı 3 arkadaşı hariç sinirlendiğinde naptığını bilmiyor birazda nankör.)"Kanka sakin yaa kovarız ya da köşede vurur atarız olur biter, çatışmaya gidiyoruz enerjini ona sakla."
(Bu da çetemizin son ve en küçük üyesi, dünya yansa umrunda değil hep işin dalgasindadır ve grubun neşe kaynağıdır)Berkay, Efe, Yalçın ve Demir mekana giderler ve çatışma başlar çatışma sırasında Efe ve Yalçın vurulur ve durumları ağırdır karşı tarafta bunu fırsat bilip kaçıp giderler.
"Demir çabuk ambulans çağır."
"Berkay, Demir sakın ambulans falan çağırmayın başımıza bela açcaksınız. "Der nefes nefese Efe
" Bizim adamlara söyleyin iki tane doktor kaçırıp getirsinler bı b*ku beceremiyolar bari bunu yapsınlar." dedi Yalçın acı ve öfkeyle
"Ben de gideyim şunlarla ne olur ne olmaz. Siz de biraz dişinizi sıkın biz gelene kadar."
Leyla ve Naz işten çıkmış hastanenin parkında dinleniyorlardı daha sonra bir adam(mafyanın adamı) koşarak yanlarına geldi.+Acil birileri baksın yaşlı bir adam ve eşi köşede fenalaşmış doktor yok mu?
"Leyla koş bakalım bı inşallah kalp krizi değildir.Beyefendi sizde sakin olun nerde fenalaştılarsa oraya kadar eşlik edin."
+Tabi ben eşlik ediyim size oraya kadar.
Mafyanın adamı Naz ve Leyla'yı kuytu bı köşeye götürür ve Demir ile birlikte zorla arabaya bindirip mekana götürürler.
"Nerde kaldınız Demir bilinçleri kapandı sizde nazlanmayı bırakın işinizi yapın"
"Naptiginizi sanıyorsunuz burası neresi yardıma ihtiyacı olan biri varsa insan gibi söylesenize kaçırmaniz mı lazım?"dedi Leyla.
"Bana bak küçük hanım eğer işinizi yapmazsınız ve benim kardeşim bildiğim o iki insan ölürse sizi de yaşatmam ona göre çene çalmayı bırakın yaşamaları için ne gerekiyorsa yapın DERHAL!!"
"Ah şu hipokrat yemini olmasaydı ben size iyileşmeyi gösterirdim de ... "der mırıldanir Naz"Daha neyi bekliyorsunuz davetiye mi bastıralım size ameliyat yapmanız için?"
"Kusura bakma ama kollarımı birileri yüzünden hareket ettiremiyoken ameliyat yapamıyoruz bırakırsanız işimizi yapcaz bizde ölmeye meraklı değiliz".
"Demir bırakın şunları da işlerini yapsınlar."
Naz ve Leyla kurşunları çıkartırlar Yalçın da Efe de iyidir hayati bir tehlikeleri yoktur. Naz çıkıp Demir ve Berkay'a durumlarını bildirir. İkiside derin bir oh çeker ve kızları kaçmamaları için başka bi odaya kapatırlar dışarıdaki korumaları da tembihlerler.
Yalçın ve Efe uyanıp kendilerine gelirler ve kendine gelir gelmez Yalçın olay çıkartır.
"Ne demek aşağıda oturuyorlar çay kahvede götürelim isterseniz, öldürmek için neyi bekliyorsunuz ?"
"Yalçın niye bu kadar nankörsün hayatını kurtardı o kızlar senin gözünün yaşına bakmadan öldürecek misin?"
"-EVET!"
"Noluyo burda, niye bağrışıyorsunuz dinlenmeye çalışıyoruz ne derdiniz var?"
"Berkay Bey'in muhteşem ötesi fikirleri yüzünden. Neymiş o kızlar bizim hayatımızı kurtaşmışmış onları gözlerinin yaşına bakmadan nasıl öldürecekmişmişim."
" Efe sen söyle biz ne zaman suçu olmayan bize yardım eden birilerine zarar verdik."
'Berkay haklı öldürmek olmaz bize yakışmaz ama serbestte bırakamayız polise giderlerse iş açarlar başımıza onlarıda bizle eve götürücez orda esir kalacaklar. O evden hatta odalarından dışarı adım atmaları yasak."
"Amaa..."
"KONU KAPANMIŞTIR.Berkay sende Aylin e haber ver geldiğimizi merak etmiştir şimdi seni."
Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ELİNDE
Teen FictionAilelerinin öldürülmesi sonucu intikam duygusuyla büyüyen 4 kuzen mafya. intikam planı için kullanıcakları yeni bir kurban bulurlar ama işler tam da planladıkları gibi gitmeyecektir...