6.Bölüm( Sürpriz Karşılaşma)

47 4 2
                                    


" Efendim Aylin'

" Berkay Masal kayıp her yere baktım yok korumalara parkta babam bekliyor diyip çıkmış."

"Offf salak bu adamlar ya küçücük çocuğun lafına niye bakıyorsunuz ki siz tamam geliyorum ben ayrılma sen bı yere."

Efe sorar
" Nolmuş Masal mı bişey yapmış?"

"Evet adamlara babamın yanına gidiyorum diyip çıkmış bizim salaklarda nası gitceksin diyememiş."

Yalçın kızarak
"Ben dedim size bu adamlar işini yarım yamalak yapıyo bunları ya öldürcez ya da başka bi yere koycaz."

" Ben bir süre silahlı işler görmek duymak istemiyorum arka bahçe de nöbet tutsunlar bundan sonra ön kapıya başka koruma buluruz hadi gidelim artık da bulalım küçük kaçağı."dedi Efe

Berkaylar önce eve gidip adamları ormanı araması için görevlendirirler daha sonra da kızları bir oda da birleştirip şehre doğru arabayla aramaya başlarlar.

Parklara gidebileceği muhtemel yerlere ve ara yollara bakarlar ama yoktur en sonunda arabayı park edip yürüyerek aramaya başlarlar.

Yalçın Berkay'la, Aylin Demir ile aramya başlar, Efe de yolda gördüğü kişilere sarışın 5 yaşlarında renkli gözlü bir çocuk görüp görmediklerini sorar.

Her yeri ararlar tararlar ama bulamazlar ve artık hava kararmaya başlar.
......

Defne arkadaşıyla buluşmuştu ve birlikte eve döneceklerdi. Birden kaldırımda oturmuş ağlayan Masal'ı farkettimler
"Betül şu kaldırımda ki çocuk ağlıyor mu bana mı öyle geliyor?"

" Evet ağlıyor galiba çok ta küçük gel bi bakalım kaybolmuş herhalde."

'Aynen havada kararıyor zaten kaybolduysa korkar."

Defne ve arkadaşı küçük çocuğun yanına giderler.

Defne çocuğun yanına oturur:

"Güzellik niye ağlıyorsun sen bakim."

Masal yanına oturan Defne'ye baktı
"Annem yabancılarla konuşursam başıma kötü şeylerin gelebileceğini söylemişti o yüzden konuşamam."

" Ama şu an gördüğüm kadarıyla başına kötü bir olay gelmiş zaten hava da kararıyor benle konuşmazsan sana yardımcı olamam."

"Hayır annemin sözünü dinlemezsem üzülür."

" Defne tamam zorlama çocuğu gel karakola götürelim orda yardımcı olurlar artık ne olduysa." Der Betül

Masal korkar
" Hayır istemiyorum beni bir yere götürmenizi."

Defne Masal'ı sakinleştirmeye çalışır.
" Tamam sakin ol sana istemediğin hiç bişey yaptırmıycaz ama burda da bırakamayız,madem konuşmak istemiyorsun o zaman ben sana sorular soruyum sen de ellerinle ya da başınla cevap vermeye" çalış olur mu?

"Olur"

" Tamam o zaman başlıyorum söyle bakalım kayıp mı oldun?"

"evet anlamında başını yukarı aşağı sallar."

"Tamam peki evinizin nerede olduğunu biliyor musun?"

"Hayır anlamında başını sağa sola sallar."

"Peki annenin ya da babanın telefon numarasını biliyor musun?"

" Hayır anlamında başını sağa sola sallar."

"Defne sende yani küçücük çocuk ne bilsin telefon numarasını."

" Sen bı susar mısın lütfen yardım etmeye çalışıyoruz burda ."

"Tamam bişey demedim devam edin siz oyununuza . (Der gülerek)"

"Peki evinize yakın başka bir yer biliyor musun?"

"Hayır anlamında başını sağa sola sallar."

"O zaman mecbur ailen seni bulana kadar yanında bekliycez. Beklerken birşeyler yapmak ister misin?"

" Evet anlamında başını yukarı aşağı sallar."

" O zaman önce şu sessizliğe bir son verelim tanışalım seninle hem böylece annenin sözünden de çıkmamış olursun, Defne ben bu da arkadaşım Betül senin adın ne ?"

" Masal benim adımda, saçların ne kadar güzel uçları kıvır kıvır sende mi annemin kullandığı sıcak aletten kullanıyorsun?"

" Teşekkür ederim Masal'cım hayır ben kullanmıyorum o aletten saçlarımın kendi şekli annenden istersen sana da yapar belki gidince sor bakalım."

"Ama ben kayboldum yolu da bilmiyorum nasıl gidicemki eve "

"Gidiceksin annenler arıyorlardır seni elbet bulurlar . Bak ne diycem pamuk şeker sever misin?"

" Çok severim."

"O zaman sen burada Betül ablanla bekle ben arkamızdaki marketten alıp geliyim."

" Olur."

Betül Masal ile sohbet etmeye çalışır
" Ee Masal okula gidiyor musun?"

" Hayır ama seneye gidicekmişim."

...........

Berkay ile Yalçın Masal'ı ararken Berkay Masal'ı fark eder
"Yalçın şu karşımızdaki kaldırımda oturan Masal değil mi?"

"Evet o bulduk sonunda o yanındaki kız kim acaba"

" Boşver yanındakini yürü gidelim de alalım kızımı."

Berkay ve Yalçın Masal ile Betül'ün yanına giderler tam o sırada Defne de marketten gelir.

"Masal bak pamuk şekerini ald..."

"Babaa" diyerek Berkay'a koşar Masal

"Kızımm ne kadar korkuttun bizi biliyor musun niye çıktın evden tek başına?"

"Ama çok sıkıldım evde annem yukarı kata çıkmama da izin vermiyor Yalçın ile Efe amcam yaralandığından beri, bende bari senin yanına geliyim dedim. Hem bak Defne abla ve arkadaşı beni buldu hiç bişey gelmedi başıma."

Berkay Defne ve Betül'e döner
- Çok teşekkür ederim gerçekten.

Defne cevap verir
"önemli değil biz öyle kaybolmuş şekilde görünce yalnız bırakmayalım dedik ."

Yalçın araya girer
" Ne güzel o zaman siz burda biraz daha bekleyin Berkay gel biz bir Aylinlere haber verelim onlarda merak etmiştir gelsinler buraya.'

Berkay'la Yalçın bir köşeye geçerler.

" Noldu Yalçın niye çekiştire çekiştire buraya getirdin?"

" Bu o kız çünkü."

" Hangi kız?"

" Hangi kız olabilir Berkay peşinde olduğumuz kız Defne bu."

"Ciddi misin vayy be Alp'in peşinden koştuğu kadar da varmış ama."

" Her neyse hadi Aylinlere haber verde onlarıda alalım bı yerden eve gidelim artık geç oldu."

" Masal hadi babacığım gidiyoruz."

"Baba Defne abla da bizle gelsin ben çok sevdim onu."

"Babacım Defne ablanın işi vardır başka bir gün gelir seni görmeye."

Yalçın Berkay'ı dürter "aslında bir iki saatliğine de olsa otursaydı Defne ablasıyla hem sıkıntısı gitmiş olurdu Masal'ın"

Defne Masal'a döner
" Masal'cım benim de evde köpeğim var korkar oda tek başına , gitmem lazım artık hem amcan biliyor zaten evimi istediğin zaman ona söyle getirsin seni ."

Yalçın başıyla onaylar ve Masal'ı alıp hep beraber eve dönerler.

MAFYANIN ELİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin