2. BÖLÜM (Kim Bunlar?)

79 4 0
                                    


"İyi insan lafının üstüne gelirmiş Aylin arıyo."

" Berkay nerde kaldın, Masal seni sorup duruyor.Belli etmiycem diye kaç tane yalan uydurdum çocuğa, daha ne kadar sakliycaz bu durumu?"

"Telefonda konuşulcak şeyler değil bunlar geliyoruz birazdan evde konuşuruz. Bu arada Masal'ı uyut Yalçınlari bu halde görmesin."

" Bu halde derken?Berkay bişey mi oldu doğru söyle"

"Yok bişey iyiyiz sen dediğimi yap gelicez birazdan evde konuşuruz."

"Demir sende şu kızlara bak götürün arabaya ben uğraşamiycam şimdi bizde geliyoruz"

Demir, Efe'nin dediğini yapıp aşağı kata kızların kaldığı odaya iner kapının kilidini açar o sırada kızların kaçmak için camları açmaya çalıştığını görür.

"Boşa zorlamayın camlar kilitli."

Kızlar birden irkilir bişey diyemezler.

"Yürüyün hadi eve gidiyoruz."

"Nasıl yani bırakıyor musunuz bizi?" dedi Leyla heyecanla.

"Tabi canım bırakıyoruz bizim hakkımızda hiçbir şey öğrenmediniz zaten polise falan gitmekte aklınıza gelmez bizde enayiyiz bıraktık gitti sizi. "

"Dalga mı geçiyorsun?" dedi Naz ciddi bir ses tonuyla

" Evet, çok konuşmayında yürüyün hadi gidiyoruz."

Naz iyice sinirlenmişti ve artık dayanamayarak Demir'e çıkıştı.

"Ne evi ne yürümesi ne saçmalıyorsun sen "

Leyla Naz'ı destekledi
"Gelmiyoruz hiçbir yere istediğinizi yaptık rahat bırakın artık bizi."

Sesleri duyan Yalçın sinirle geldi

"N'oluyo ne bu tantana?"

"Hanımefendiler hiçbir yere gelmiyorlarmış."


"Gelmiyorlarsa tut kolundan getir onuda mi ben söyleyeyim


"Kolaydı öyle tutup götürmek."diye çıkıştı Leyla

"Vaay iddialıyım diyosun,sen istedin."


Yalçın Leyla'yı bi anda kolundan kavrayıp çekiştirerek götürür Leyla kolunu kurtarmaya çalışma için çekiştirsede işe yaramaz. Demir de Naz'ı kolundan tutup götürür ve eve giderler.

Aylin kapıyı açar kızları Efe'nin odasına kapatırlar.
A

ylin olanlara anlam vermeyerek sordu.

"N'oluyo bu kızlar kim?"

" Anlatcam ben bir odamıza geçeyim çok yorgunum zaten biraz uyumam lazım sen kızlarla ilgilen yemek falan götür."


"Tamam ama sen yatma bi Masal'a bak özledi seni."

Aylin yiyecek birşeyler hazırlar ve kızların kaldığı odaya götürür.

"merhaba kızlar Aylin ben memnun oldum tanıştığıma size yiyecek birşeyler getirdim."

"Merhaba da sen kimsin seni de mi kaçırdılar? "

"Yok tatlım ben kendi rızamla burdayım tek zorunluluk eşten kaynaklı"

"Nasıl yani eş derken?"


"Berkay'la evliyiz birde kızımız var Masal 5 yaşında."

Leyla ve Naz hayretle Aylin'i dinlerler daha sonra Aylin kızları yemeklerini yemeleri için yalnız bırakır ve olanları anlatması için Berkay'ın yanına gider.
Berkay olanları anlatır ve herkes uyumaya gider ama küçük bir sorun var...

MAFYANIN ELİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin