9.Bölüm (Gerçekle Yüzleşme)

31 3 0
                                    

Yalçın:
- Ne demek gelen giden yok saat kaç oldu?"der bağırarak"

Adam:
- Efendim inanın gözümü bi an bile ayırmadım kapıdan, ama herhangi bir giriş veya çıkış olmadı.

Yalçın sinirlenir ve telefonu adamın yüzüne kapatır. Ayağa kalkar ve arabanın anahtarını alıp dışarı doğru gider. Tam kapıdan çıkacakken Efe durdurur.

Efe:
- Sakin ol bi' celallenme hemen, arkadaşı geldi diyordun belki onda kalmıştır ya da geziyorlardır birlikte. Böyle durmadan evine gidersen kızı şüphelendirirsin.

Yalçın:
-Artık şüphe falan umrumda değil adamlara haber ver yarın bu iş bitecek.

Efe:
- Adamlar ne alaka sen de değilmiydi bu iş.

Yalçın:
- Yarın adamlar kızı bir arabayla kaçıracak bende diğer arabayla onları izliycem takip edicem . Yoksa başka türlü olmayacak bu iş.

Efe:
- Tamam o zaman ben Demir le de konuşayım adamlarlada sen de git yat .

............................*Ertesi Gün*............

Efe :
- Adamlar hazır seni bekliyolar .

Yalçın: "Tamam gidiyorum sizde öbürlerine göz kulak olun bı de onlarla uğraşmayalım."

Yalçın ve adamları Defne'yi aramaya çıkarlar ve bir süre sonra köpeğini gezdirirken bulurlar. Hava yağmurlu olduğu için fazla kimse yoktur olanlarda gidiyordur. Bir süre göz ile izledikten sonra harekete geçerler.

Yalçın arabasında onları izler adamlar Defne'yi kimsenin olmadığı bir yerde zorla arabaya bindirir. Adamlar Yalçın'a mesaj atarak haber verirler . Yalçın tam arabayla adamların arkasından gidecekken Defne'nin köpeğinin dışarda kaldığını fark eder ve köpeği alıp yeniden arabaya biner ve adamların peşinden gider .

Eve gelirler Defne ortalığı ayağa kaldırır bağırmaları duyan Naz ve Leyle aşağı inerken Efe durdurur.

Efe" Noluyo yolculuk nere?"
Naz" Aşağıya o bağırışmalar ne öyle"

Efe"Yok bişey girin içeri yoksa bu sefer bağıran taraf siz olursunuz."

Kızlar içeri girer , adamlar ise Defne'yi bir oda ya kapatır. Defne bağırıyor kapıyı yumrukluyordu
Yalçın elinde Defne'nin köpeği Fındık ile eve geldi.

Efe"Yalçın bu ne ?"
Yalçın "Defne'nin köpeği sokakta kalmasın diye getirdim ."
Efe"iyi tamam bahçeye koy Mocha'nın yanına "

Yalçın

MAFYANIN ELİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin