"Ne diyorsun Leyla sen doğru mu bunlar". "Yalçın niye durduk yere böyle bişey uyduruyum doğru tabii ki . Kim bu adam ne istiyor bizden?" "Derdi sizinle değil bizimle o dediği şeyi de yapamaz merak etme ". "Ne yapacak ki noldu kardeşine " "Sorma Leyla , sorma bişeyi de bilmeyiverin. Yarından itibaren salonda herkesin gözü önünde oturacaksınız tek başına herhangi bir yere özellikle de arka bahçeye çıkmak yasak". "Kim bu adam niye bu kadar panik oldun". " Defne'yi o hale getiren kişi bu adam ve daha beterlerini yapacağını söylüyor sende biraz endişelensen iyi olur . Yürü hadi gidiyoruz "
"Nereye?". "Bişeyi de sorgulamadan tamam deyin ya arkadaşının yanına oldu mu?"Leyla ile Efe'nin odasına gittik ve Efe'ye olanları anlattık.
" Yalçın şimdilik o kadar endişelenmeye gerek yok Alp haber verdiği planı hemen uygulamaz unutulmasını bekler. Ama yine de tedbirimizi alalım. Adamlara haber veririz giriş çıkışları daha sıkı takip etsinler." Kızlara döndü"Sizde göz önünden ayrılmayın. Yalçın sen Demir'e haber ver ben de Bende Berkay'a haber vericem Aylin le konuşsun . Kızlar duyduklarınızı Defne'ye kesinlikle söylemiyorsunuz şimdi birde bunu duyarsa iyice delirir"
Kızlar başıyla onayladı. Efe Berkay'ın bende Demir'in yanına gittim. İkiside uyuyordu yavaşça Demir'i uyandırdım ve dışarı çağırdım. Olanları anlattım."Heeh bi bu eksikti zaten ". "Sessiz ol Demir uyandıracaksın şimdi duyacak herşeyi. " "Haber versek daha iyi olmaz mı en azından olabileceklere hazırlıklı olur" "Aynen söyleyelimde evde soykırım başlatsın daha öbürünü atlatmamışken bi de bunu duyarsa ne olur sence "****
Sabah oldu aşağı indik . Herkes masadaydı. Defne dışında . "Defne uyanmadı mı Demir ?"
"Uyandı söyledim aşağı inmesini de pek tınlamadı "Bu kız beni delirtecekti yakında, ben sinirlenmiycem dedikçe o inadına hareket ediyor. Yukarı çıktım. Defne koltuğun arkasına yatağın çevresine bakınıyordu. Ne aradığını biliyordum aradığı şey bendeydi cebimdeki telefonu alıp ona gösterip" Bunu mu arıyorsun" dedim sırıtarak . Defne hızla yanıma geldi " Bunun sende ne işi var bide ceketinin ceplerini mi karıştırdın utanmadan". " Ceplerini karıştırmadım ceketini alırken telefonunu farkettim ve sadece onu alıp geri bıraktım ceketini. Bu bende kalıcak ayrıca,çok ihtiyacın olursa benim telefonumu kullanırsın". "Saçmaladığının farkındasındır umarım çünkü öyle bişey olmayacak o telefon bana lazım olacak gün içinde " diyip telefonunu elimden almaya çalıştı, elini uzattığı anda telefonu yukarı kaldırdım"Yalçın oyunun sırası değil ver şu telefonumu geç kalıcam senin yüzünden ". "Geç kalıcam derken , yolculuk nere?"
" Bugün pazartesi olduğuna göre nere olabilir sence "
"Okula falan gitmeyi düşünüyorsan unut onu hiç bir yere gidemezsin ayağın iyi değil zaten ". "Ayağım gayet iyi gidebilirim". "Ayağın iyi olsada gidemezsin"
" Sebep?"
"Ben izin vermiyorum çünkü "
"Senden izin isteyen yok zaten ver şu telefonumu " diyip ayaklarını kaldırarak elime yetişmeye çalıştı.
"Madem izin istemiyorsun hiç bir yere gidemezsin" dedim ve kapıya doğru yürüdüm.
"Dur . Ne yapmamı istiyorsun"
"Düzgünce izin isteyeceksin sadece "
"İstediğin olunca gönderecek mısın"
"Belki"
Gözlerini devirip mırıldanarak "Gidebilir miyim"
"Düzgünce dedim"
" Okula gidebilir miyim Yalçın?'
" Sonuna bir de lütfen ekleyelim"
Yumruklarını sıktı "Yalçın okula gidebilir miyim lütfen!"
" Hayır"
"Ne! Ya sen beni delirtmek mi istiyorsun ? Ne demek hayır ya "
"Defne ben sana kesin izin vericem demedim ki belki dedim"
"Senin iznine ihtiyacım yok zaten telefonda sende kalsın gidiyorum ben " diyip çıktı. Kapıdaki adamlara mesaj atıp kapıları tutmalarını ve Defne'yi geçirmemelerini söyledim. Ben aşağı inene kadar Defne dışarı çıkmıştı Efe ayağa kalkıp yanıma geldi " N'oluyo Yalçın nereye gidiyor bu elini kolunu sallayarak". "Hiç bir yere gidemiyor gidebileceğini düşünüyor sadece"
"O ne demek "
"Okula gidecekmiş hanımefendi inat etti giderim diye denesin bakalım gidebiliyormuymuş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ELİNDE
Novela JuvenilAilelerinin öldürülmesi sonucu intikam duygusuyla büyüyen 4 kuzen mafya. intikam planı için kullanıcakları yeni bir kurban bulurlar ama işler tam da planladıkları gibi gitmeyecektir...