Aşağı indim Yalçın arabaya yaşlanmış bekliyordu kafasını kaldırıp bana baktı. Baştan aşağı süzdükten sonra yüzüme baktı. Birşey demeden sadece yüzüme bakıyordu. "Gidelim mi artık"
Cevap vermedi sanırım duymadı çünkü tepki de vermedi. En son elimi sallayarak seslendim . "Yalçın!"
İrkilerek kendine geldi"Efendim""Gidelim mi diyorum sabaha kadar dikilecek miyiz?
Arabaya geçti bende bindim ve eve gitmeye başladık. Kafamı koltuğa yasladım ve yolu izlemeye başladım.
***
Eve geldik . Bahçeye masalar konulmuş etraf süslenmişti . İnsanlar toplanmıştı . Masal pembe tütülü bir elbise giymiş sarı saçlarına ise maşa yaptırmıştı.
Bizi görünce kollarını açıp koşarak geldi ve bana sarıldı Yalçın kendisine geldiğini sanıp kollarını açmıştı ama eli havada kaldı.
"Defne abla hadi gel hediyelerimi açalım " dedi ve elimden tutup masaya doğru koşturmaya başladı.
Arkama döndüm Yalçın yavaş yavaş peşimizden geliyordu papucu dama atıldığı için biraz yüzü asılmıştı. Masal ile masanın yanındaki hediyelerin yanına geldik . "Masal'cım amcana sarılmayı unuttun"
"Aaa evet o zaman sen bekle burda ben ona sarılıp geliyim"
"Hadi git bakalım" dedim ve yanağından makas aldım o da koşarak Yalçın'ın yanına gitti. Ona sarıldı . Daha sonra yanlarına Berkay geldi ve Aylin'e kaş göz yaparak yanına çağırdı. Aylin Masal'ı alıp buraya doğru gelmeye başladı.Naz ve Leyla da yanımıza geldi ve konuşmaya başladık. Naz'ın morali bozuktu. Bu Aylin'in de dikkatini çekti ama sormaya çekindi. En sonunda ben dayanamayıp sordum. "Naz bir problem mi var"
"Yoo yok bir problem""Niye moralin bozuk o zaman?"
"Efe yüzümden "
"Naptı bişey mi yaptı sana" diye sordu Aylin merakla.
"Yok bana bişey yapmadı hastanede çalışan bir arkadaşımı dövdü. Üstelik dövdüğü kişi hastanenin sahibinin oğlu onun yüzünden kovulabilirim hatta Leyla da kovulabilir."
"İyi de neden dövdü ?"
Naz anlatmaya başladı.
Hastane
*Aslı acile gelen hastayı tomografiye alın, Ali Bey'in de serumunu kontrol edin bittiyse taburcu edebilirsiniz."
"Peki Naz Hanım"
"Naber Naz yüzünü gören cennetlik nerelerdesin kaç gündür?"
" Eee biraz işletim vardı biliyosun bı de yeni taşındık buraya evin işleri falan derken gelemedik. "
"Ev problem yaratıyorsa sizin için başka bir ev ayarlayabilirim"
"Yok Volkan teşekkürler hiç gerek yok, herşeyi hallettik biz Leyla'yla."
"O zaman işe yeniden dönüşün şerefine sana bi kahve ısmarlayım biraz oturalım bahçede "
"Çok isterdim ama bakmam gereken hastalar var gelemediğim günlerin işleri var onları halletmem lazım başka bir zaman sözüm olsun "
"Ben hallettiririm onları hadi yürü içelim biz kahvemizi, bahçede temiz hava alalım biraz. Zaten gün bitmek üzere yetiştiremezsin hepsini"
"Tamam o zaman "
Birlikte asansöre doğru gitmeye başladık o sırada köşede dikilen gözlerini bize dikmiş olan Efe'yi farkettim.
Aşağı indik ve bir banka oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ELİNDE
Ficção AdolescenteAilelerinin öldürülmesi sonucu intikam duygusuyla büyüyen 4 kuzen mafya. intikam planı için kullanıcakları yeni bir kurban bulurlar ama işler tam da planladıkları gibi gitmeyecektir...