4. Bölüm (Yeni Hedef)

54 4 0
                                    

Demir Efe ve Yalçın şirkete giderler. Hemen Berkay'ın odasına geçip ne olup bittiğini sorarlar.

"Alp'i nihayet alt edebileceğiz."

" Nasıl yani buldun mu evini sonunda ?" diye sordu Efe heyecenla

"Yok evini bulamadım ama evini bulmak için çok güzel bir koz buldum."

Yalçın sinirlendi
"Berkay çatlatma insanı söyle artık ne söyleceksen."

" Tamam söylüyorum hazır mısınız?"

Demir de merak ettiği için sabırsızlanır
"Berkay hadi Acun'a bağlama söyle artık ."

Kapı çalar..

Sibel(Berkay'ın asistanı):
"Berkay bey istediğiniz dosyaları getirdim."

" tamam getir koy masaya ."

Sibel dosyaları masaya bırakıp gider.

"Evet Berkay seni dinliyoruz söyle artık."

"Tamam söylüyorum dosyaların gelmesi için beklettim. Alp'in yeni hedefi var bizim çocuklar Alp'in adamlarını, birini gizlice takip ederken yakalamışlar."

"Kim peki bu hedef olan kişi?"

"Bi kız , onu Alp ele geçirmeden bizim bulmamız lazım."

" İyi de kim bu kız nerede bulacağız."

" İsmini bilmiyoruz ama İstanbul Üniversitesi'nde veterinerlik okuyormuş. Evini de bulmaya çalışıyoruz ama daha kesin bir bilgi gelmedi. "

Yalçın iç çekti
" İki tane az geliyormuş gibi başımıza bide üçüncü çıktı başımıza."

Berkay güldü
"Merak etme bu uzun süre kalmayacak bu kızı Alp'in yerini bulmak için kullanacağız."

" İyi de Alp bu kızı kaybederse yenisini bulur niye özellikle bu kızı istesin ki."

"Duyduğum kadarıyla Alp kızı çok beğenmiş ve adamlarına ne yapıp edip ona getirmelerini söylemiş."

Demir'in aklına dank eder
"Arkadaşlar yalnız Alp'in sapığın teki olduğunu ve eline geçen kızlara ne yaptığını hepmiz biliyoruz değil mi?"

Berkay rahatlıkla
"Evet biliyoruz."

Demir sinirlenir ve Berkay'a çıkışır
"Berkay sen kafayı yedin herhalde kızı bile bile böyle birşeyin içine atcak mıyız gerçekten?"

" Ne yapalım Demir yıllar sonra elimize böyle bir koz geçti kullanmayalım mı?"

" işte tam da böyle bi koz olduğu için kullanmamamız gerekir bak daha geçen sen o kızlar sizin hayatınızı kurtardı hiç acımadan öldürecek misin demiştin Yalçın'a, şimdi gelmiş hiç suçu olmayan bi kızı taciz ve işkencenin ortasına atalım diyorsun.Ya sizde birşey söylesenize sadece ben mi böyle birşeyin yapılmaması gerektiğini düşünüyorum."

Efe Demir'in omzuna elini atar
"Demir bence Berkay haklı yani tamam kıza da yazık olacak ama o Alp'te benim ve Yalçın'ın ailesini öldürdü yani bizim amacımız zaten Alp'ten intikam almak."

Demir beklediği desteği bulamadığı için Yalçın'a döndü çünkü onun bu konuda ki hassasiyetini biliyordu
"Ee Yalçın sen ne düşünüyorsun yoksa sen de ailenin ve kardeşinin intikamını almak için kardeşinin yaşadığını başka bi kızın daha yaşamasına göz mü yumacaksın?"

Yalçın bir süre bişey diyemedi herkes onun ağzından çıkacakları bekliyordu

Efe sessizliği bozdu
" Yalçın bişey söylesene."

MAFYANIN ELİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin