3.Bölüm (Ufak Tefek Problemler)

61 4 1
                                    

Efe Yalçın'ı çağırdı
" Yalçın gelsene konuşalım senle bi."

Efe Yalçın ile birlikte aşağı bahçeye inerler ve korumaları giriş çıkışları sıkı tutmaları için tembihlerler.

" Bu kızların ikisini bir odaya alırsak kaçarlar gece biri seninle dursun biri benimle dursun bu gece yarın başka bir oda ayarlarız. "

"Tamam ne yapalım bir gece katlanıcaz artık ama bak en ufak bir yanlışlarını affetmem haberin olsun."

" Ohoo senlede işimiz var valla neyse sen Leyla'yı al o zaman Naz pek doğru duracakmış gibi görünmüyor Leyla daha sakin Naz'a göre."

" Tamamdır. Zaten Leyla bu gece istese de sorun çıkartamayacak."

"O ne demek şimdi? Bağlayacak mısın kızı?"

" Yok ya benim daha güzel planlarım var sen bana bırak."

"Yalçın senin bu bakışın bakış değil ya hadi hayırlısı neyse hadi geçelim artık eve."

Yalçın ve Efe eve geçerler ve kızları anlaştıkları gibi kendi odalarına götürürler girer girmez ikiside kapıları kilitler.
Naz artık bıkmıştı ve bıkkın bir sesle
" Ya bakın ne dediyseniz yaptık bıraksanıza artık bizi. Hem ben niye seninle aynı odada yatıyorum başka oda mı kalmadı koskoca evde?"

" Birincisi sen canını kurtardığına şükret ikincisi ben de odamı seninle paylaşmaktan zevk almıyorum ama kaçma ihtimalinizede göz yumamazdım o yüzden sesini kes bul bi yer uyu."

"Ne demek bul bı yer uyu?

"Bul bi yer uyudan ne anlıyorsan o demek ha yok bana rahat batıyor ben bodrumda farelerle de uyurum diyorsan sen bilirsin."

"Aman aman kalsın. Ya bari salonda koltukta falan yatsaydık."

"Sen çok mu konuşuyosun.Bana mı öyle geliyor.Merak etme bir günlük yerde yatarak incinmezsin."

Naz oflaya puflaya yere yorganlardan bir yatak yaparak yatar ve uyumaya çalışır ama aklı Leyla'dadır.

Yalçın ve Leyla da odaya geçmişlerdir. Yalçın su içmek için mutfağa iner ama inerken kapıyı kitlemeyi unutur Leyla da bunu fırsat bilip sessizce merdivenlerden aşağı iniyordur.

" Şu gelmeden hemen evden çıkıyım polise giderim yarında Naz'ı kurtarırım polislerle."

Yalçın arkasından gizlice gelir
"Napıyosun sen burda?"

Yalçın birden ortaya çıkınca Leyla irkilir ve merdiven boşluğuna basıp dengesini kaybeder tam düşecekken Yalçın belinden tutar ve Leyla dengesini sağlayınca bırakır.Leyla şaşkınlıkla ve korkuyla Yalçın'a bakıyordur.

Leyla kekeleyerek:
'Teşekkür ederim."

"Önemli değil senin için yapmadım zaten düşüpte başıma kalma diye yaptım. Şimdi soruma cevap ver, neden odada değilsin ne işin var burda?"

" Ben şeyy için..."

"Evet, seni dinliyorum neden bıraktığım yerde değilsin nasıl çıktın odadan?"

"Anahtarı kapıda unutmuşsun bende çok sıkıştım lavaboya gidiyim dedim."

"İyi öyle olsun bakalım bi daha benden habersiz odadan dışarı çıkma sakın."

"Oldu canım pati de veriyim mi?"

Yalçın:
- Yok istemez o kadarına gerek yok bıraktığım yerde kal sorun çıkarma yeter bana hadi yürü.

Leyla ve Yalçın yukarı kata çıkarlar.

" Yanlış hatırlamıyorsam eğer oda merdivenlerden çıkınca ilk kapı değilmiydi?"

MAFYANIN ELİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin