Multiye ne resim ne de şarkı koyabiliyorum . şarkının ismini buradan söyleyeyim size Talking Body-Tove Lo
--
-Güvenmek, şimdi ölüyü diriltecek kadar imkânsız.-
Bel, belim, sırt, sırtım, omur, omurlarım... Yok olmuşlardı. Nasıl bir ağırlıktır bu?
''Kalk ulan!'' diye bağırıp Uraz'ı yataktan ittirdim.
Uraz yataktan düşer düşmez nolduğunu anlamadan ayağa fırladı.
''Ne oluyor lan piç? Ömer sen misin lan?!'' diye gözlerini ovuşturuyordu.
Bu çocuk harbi salak!
''Benim lan!''
''Benim yatağımda ne işin var lan?!''
''Roller karıştı galiba canım ya.''
''Kızım sapık mısın sen?''
''Ulan mal evladı mal. Benimle alay mı ediyorsun?''
''Ne?''
''Bak, sen dün beni çok çok fazla şaşırtacak derecede yatağını bana verdin ve yine beni çok çok fazla şaşırtacak derecede gece yanıma gelip yattın. Seni ne kadar ittirsem de gitmedin!'' diye bağırıp derin bir nefes aldım.
''Ha?! Öyle mi yapmışım?''
Ona bakarken gerçekten sorunları olabileceğini düşünerek şefkatle yaklaştım.
''Hadi yavrum, sen in aşağı ben üzerimi değiştirip geleceğim. Bir daha sapıklık yok. Hadi bakalım.'' deyip ittirdim.
Normal olarak bu lafları bana yedirtirdi ama uykusundan hâlâ çıkmadığı her halinden belliydi.
--
''Uraz!''
Yok artık! Ben giyinene kadar tekrar uyumuştu. En iyisi kahvaltıyı benim hazırlamamdı.
Yemek yapmaktan pek anlamazdım ama yengemi izlerken bir iki şey kapmış sayılırdım.
Önce dolapları karıştırdım. Sonra da vazgeçtim. Aklıma gelen en kolay şeyi yaptım. Sandviç! Aklımı seveyim.
Sandviçleri hazırlayıp bardağa meyve suyu doldurdum. Yemeğimi bitirdikten sonra yedek anahtarlardan birini alıp çantamı sırtıma taktım.
Ondan önce yapmam gereken bir şeyin daha olduğunu hatırlayıp not kağıdına ''Ben çıktım. Sandviçin mutfakta. Afiyet olsun.'' yazıp kapıyı kapattım. Ama hala uyanmamıştı salak!
--
Bloklara doğru yaklaştığımda Taha'yı görmem şaşırmama neden olmuştu.
''Neden buradasın?'' dediğimde suratı asılmıştı.
''Beni gördüğüne pek sevinmedin ha?''
''Yok. Merak ettim sadece''
''Hm. Sevgilimi görmeye gelmiştim.'' dediğinde şaşkın şaşkın suratına bakıyordum. Hani bana aşıktı lan?!
''Ne?!'' dediğimde gülerek suratıma baktı.
''Şaka yapıyorum. Sadece sana bu gece beraber yemek yesek mi diyecektim.'' dediğinde suratına aval aval bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ BÜKÜCÜLER -Kamp-
FantasyAşk? Günümüz insanlarının yerden göklere çıkardığı o yüce duygu. Sevgi ise onun yanında basitleştirilmiş bir alışkanlık. İnsanlar; ilk görüşte aşk, sonsuza kadar aşk diye bir sürü şey türettiler. Sevgi ise bir ihtiyar gibi köşesine çekildi ve...