BÖLÜM 29 ☮

193 24 5
                                    

-Eğer sana kusurlarımı gösterirsem, eğer güçlü olamazsam. Dürüst ol, beni hala aynı şekilde sever miydin?-  

''Görüşebileceğimizi sanmıyorum. Kimse benden karşılıksız bir şekilde faydalanamaz. Emin ol senle geçirdiğim tüm bu zamanların karşılığını aldım. Benimle arkadaş olamazsın ya da dışarıda normal bir sohbet kuramazsın. Hoca-öğrenci ilişkisi vardı ve şu an bitti. Bana sırnaşmaya kalkma yoksa pişman olmanı istemem.'' deyip kendi çantasını sırtladı.

Uraz giderken arkasından bakıyordum. Nasıl bir bok çukuruna düşmüştüm? Güneş beni bitirmişti. Artık tek başımaydım ya da yeni eğitmenimle beraber zorluklara katlanacaktım. Vakum çemberini Uraz'la bile yapamıyorken yeni eğitmen bana neler katacaktı gerçekten merak ediyordum. Sahi, acaba yani eğitmenim kimdi? Gidip Güneş'e sormalıydım.

--

Kafamı toparlamaya çalışmak için bir saatim vardı. Bu sinirle Güneş'e patlamak istemiyordum. Beni kullanmıştı. Uraz bu süre içinde beni kullandığından bahsetmişti bana. Kapının açılma sesiyle gözlerimi ayak parmaklarıma dikmiş beklerken içeriye giren kişiyi görmek için gözlerimi bu sefer kapıya diktim.

''Hoşgeldim ev halkı!'' diye neşeli bir tonla konuşan Güneş'e boş boş bakıyordum. Evde benden başka kimsenin olmadığını fark edince ve bakışlarıma karşılık sert bir ses tonuyla sordu.

''Hayırdır? Bir sorun mu var?''

''Bilmiyorum Güneş. Var mı?!''

''Sakin ol Sidra. Neyden bahsettiğimizi anlamıyorum.''

''Şundan bahsediyorum benim eğitmenim Uraz ve...''

''Ve sabah sana bundan bahsediyordum. Beni dinlemeliydin. Yeni eğitmeninin Alkım olduğunu söylemiştim.'' dediğinde şaşırmıştım. Haklıydı, sabah bana söylemişti. Nasıl da aklımdan gitmişti!

''Ama Güneş.''

''Sana zarar gelmesinden korkuyorum Sidra.'' 

Ona kamptan erken ayrılma planlarımı anlatamazdım hele ki o beni böyle korurken. Bu işi kendim halletmeliydim.

''Peki, Güneş.'' dediğimde başımı eğmiştim. Usulca bana yaklaşıp başımı okşayıp öptü. 

''Seni kız kardeşim gibi görüyorum Sidra. Bana güven bu senin için en iyisi. Eminim Uraz'a karşı hissettiğin bir şey var ama bunu engellemeliyim. Ona karşı daha çok ileri gitmenden korkuyorum.'' yavaşça fısıldarken dediği hiçbir şeyi onaylamıyordum. Uraz ile olan ilişkim çıkar ilişkisinden başka birşey olamazdı. Tüm bu şeyleri görmezden gelmeliydim ve önüme bakmalıydım. İleri adım atmalıyım. Geriye doğru koşarsam kesinlikle takılıp düşecektim. Ne olursa olsun Uraz olmadan da herşey hallolurdu.
--
-URAZ'DAN-
Bi sigara daha.
Bir boksör için iyi değildi içki ve sigara. Beni zayıflatıyordu. Etrafıma göz gezdirdim. Ortalık berbat görünüyordu. Elimle başımı ovdum. Şimdi başımda başka bi kız vardı. Sidra'ya ders vermeyecektim. Ama şimdi Aden vardı. Sidra'yı uzaklaştırmak için yapmıştım. Aden ile işim uzun sürmezdi. Elimle daha sıkı bir şekilde başımı ovdum. Ayağa kalkmaya çalışırken sendeledim. Başım dönmüyordu, sadece dumandan görüşüm bulanıklaşmıştı ve halsiz hissediyordum. Ellerim titriyordu, eş zamanla bacaklarımda. Elime aldığım paketi fırlattım. Bu kadar sert olma sebebim bir hikaye karakteri olmamdan kaynaklanmıyordu. Ailem yoktu. Beni ben yapacak hiçbir şeye sahip değildim. Belkide sert olmamın tek sebebi buydu. Etrafı toplamaya çalıştıkça halsizleşiyordum. Sidra artık Alkım'la çalışacaktı. Neden o aptalı düşünüyordum ki? Kesinlikle başının çaresine bakabilirdi. Sidra'yı kendime benzetiyordum. Bu yüzden onu önemsiyor gibi görünüyordum. O da benim gibi ailesi yoktu.

ATEŞ BÜKÜCÜLER -Kamp-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin