این یک رمان اوریجیناله و فن فیک نیست.
.・。.・゜✭・
-آفرین پسر! تو می تونی!
-آره! جی بسکت! بدو!
-گو تیمم!بازیکن ها توی زمین بازی می دوئن. دو تا تیم با لباس های قرمز و سفیدن. جلوی همدیگرو بلاک می کنن، توپ رو می دزدن و به همدیگه پاس میدن.
بازیکنِ 1 از تیم قرمز، با یک حرکتِ سریع توپ رو از تیم سفید می دزده و به سمت سبد حرکت میکنه و دریبل میزنه. وقتی جلوش رو بلاک می کنن، توپ رو به بازیکن 3 پاس میده.
تیم سفید به دنبال توپ، بازیکن 3 رو بلاک می کنه و وقتی حواسشون نبود، بازیکن 2 به سبدشون رسیده بود و با پاس داده شدن توپ بهش، با یک پرش بزرگ توپ رو می گیره و توی سبد میندازه.
صدای جیغ ها و تشویق ها بلند میشه.
-عاحح~♡
پسرِ مورنگی با یه ناله ی شیطون به صندلی تکیه میده و لبش رو گاز می گیره.-خدای من... فیلیکس... قراره هر وقت توپ رو توی سبد میندازه اینکارو کنی؟
دوستش چشماش رو توی حدقه می چرخونه و سرش رو به چپ و راست تکون میده.
فیلیکس:«آه ممم آخه خیلی فاکینگ جذابه!!»
با نیشخند خودشو با یقه ی پیرهنش باد میزنه تا نشون بده چقدر داغ شده.دوستش با طعنه میگه:«واو! چه دلیل خوبی برای اینکه وسط این همه آدم ناله کنی!»
فیلیکس با جدیت میگه:«حق با توعه، جول. باید توی تنهایی براش ناله کنم.»جول:«حرف زدن با تو مثل حرف زدن با دیواره.»
فیلیکس:«یه دیوار سکسییی اومم اووف آرره!!!»
جول چشم هاشو گرد می کنه و شونه ی فیلیکس رو می زنه:«مگه دارن می کننت؟! آدم باش!!»فیلیکس اخم نازی می کنه.
فیلیکس:«دوست ها همدیگرو نمی زنن.»
جول:«خب خیلی معذرت می خوام که دارم قبل از اینکه تبدیل به یه پورن استار با اجرای زنده بشی، جلوتو می گیرم ولی کراشت اون پایینه! یکم سنگین باش!!»فیلیکس با همون اخم میگه:«تو خیلی بی ادبی. باورم نمیشه باهات دوست شدم، پسره ی بی تربیت. تقصیر منه.»
جول از جاش بلند میشه و با حرص به خودش
اشاره میکنه:«نه! تقصیر منه! من!» و میره.فیلیکس:«کجا میرییی؟»
جول:«اونجا.»فیلیکس مثل اردک دنبال جول از پله ها پایین میره و توی مسیرش با خوشحالی به چند نفر که می شناسه سلام می کنه.
اون یه شخصیت برونگرا و سرزنده داره. با بیشتر دانش آموز ها دوسته و تقریبا معروفه. شاید بیشتر به خاطر اخلاق و استایلش باشه.
تارهای بلند و رنگی موهاش همیشه جلب توجه می کردن. یه پیرهن آستین حلقه ای شیری با عکس یه ستاره ی رنگی و شلوار جین کوتاه پوشیده.برعکس اون که همیشه رنگ های شاد و روشن می پوشه، جول همیشه لباس هایی که رنگ آبی داشته باشن رو ترجیح میده.
YOU ARE READING
Soulmate✩°。⋆⸜ BL
Comédie-عاحح~♡ پسرِ مورنگی با یه ناله ی شیطون به صندلی تکیه میده و لبش رو گاز می گیره. -خدای من... فیلیکس... قراره هر وقت توپ رو توی سبد میندازه اینکارو کنی؟ *** °。⋆⸜سولمیت یه رمان در مورد ستاره ها، چشم ها و همزاد هاست... داستان کمُدیه و در مورد فیلی...