"مای استار چیه؟"
•مای استار یعنی ستاره ی من، بازی هست که پرداخته ی تخیل نویسنده ست!
مخصوص برای این رمان و شخصیت ها طراحیش کردم و در طول داستان قراره اسمشو زیاد بشنوید.
بیشتر از نیاز توضیح نمیدم و توی این پارت ستاره ای، قراره با فضای این بازی آشنا بشید که به نظرم لازمه.
•در شروع بازی باید برای خودت یه آکانت درست کنی. با ایمیل، شماره یا...
•بعد شخصیتت رو طراحی می کنی و براش یه اسم خفن میزاری!
( در کل ظاهرت هیچ محدودیتی نداره و میتونی هر چیزی که می خوای باشی ;) )•یه مکان مخصوص- که خودت موقعیتش رو انتخاب می کنی - در اختیارت قرار میگیره و اونجا میشه خونه ی تو!
می تونه توی شهر بین شلوغی باشه، یا توی آرامش روستا، توی یه غار تاریک، کوهستان، روی ابر ها توی آسمون آبی، زیر زمین و هر جایی که عشقت بکشه باشه.
•و خونه ات می تونه هر چیزی که میخوای باشه. به خلاقیت خودت بستگی داره.
"وسایل خونه و کاراکتر رو چطوری تهیه می کنی؟"
با ستاره ها!
•اول بازی 200 تا ستاره بهت داده میشه که می تونی برای خونه و شخصیتت خرج کنی و بعد از این دویست ها دیگه باید خودت جمع کنی.
•جای نگرانی نداره چون ستاره ها بدون اغراق، همه جا هستن. بین گل ها، زیر اشیاء، توی گوشه ها، توی غذا و...
•می تونی برای ماجراجویی ماموریت قبول کنی. این ماموریت می تونه تک نفره یا چند نفره باشه و با دوست هات انجام بدی یا دوست های جدید، از سراسر دنیا، پیدا کنی. فقط کافیه درخواست ماموریت بدی.
اگه با موفقیت انجامش بدی، بسته به درجه سختی ماموریت، ستاره دریافت می کنی.•می تونی کار پیدا کنی، توی هر جایی که میخوای و یا حتی می تونی بیزینس خودت رو توی خونه ی خودت بزنی.
"با ستاره ها چه کارهایی میکنی؟"
برای خونه خرید می کنی.
لباس و آیتم می خری.
می تونی به دوست هات هدیه بدی.
کل چیز های باحال و خفن از استارشاپ بخری.
(بال-مو-لباس-چیز های سِت و و و...)•چند نوع ستاره وجود داره.
ستاره ی زرد: به عنوان پول ازش استفاده می کنی برای کارهایی که بالاتر نوشتم.
ستاره ی قرمز: به کسی که عاشقشی میدی و اگه قبول کنه، دقیقا مثل ازدواج توی زندگی واقعی میشه.
ستاره ی سفید: ستاره های دوستی هستن.
رنگ های دیگه ای که ممکنه پیدا بشن در واقع حیوون هستن! و میتونی رام کنی و به عنوان حیوون خونگی توی خونه ی خودت نگه داری و ازش مراقب کنی و براش اسم بزاری.
"چطوری ستاره ها رو پیدا کنیم؟"
¹ستاره ها توی همه ی گوشه ها قایم شدن و هر جارو بگردید پیداشون می کنید.
وقتی پیداشون می کنید باید بین کف دست هاتون یا زیر پاتون، کلا باید بهشون فشار بدید تا به ستاره هاتون اضافه بشن.
²می تونید اونارو از قسمت استارشاپ با پول واقعی بخرید.
³اگه خیلی خوش شانس باشید یه قلاب ستاره گیری پیدا می کنید و می تونید اونارو از آسمون صید کنید.🎣
⁴توی روز های خاص سال، بارش ستاره ای داریم. هزار ها ستاره از آسمون میباره و فرشی از ستاره ها تشکیل میدن و همه ی کاراکتر ها می تونن کلی ببرن!
⁵می تونی از دوست هات بگیری.
•هر روز یه مکان جدید برای کاوش و ماجراجویی به بازی اضافه میشه.
•بازی آنلاینه و در صورت آفلاین فقط می تونی توی خونه ی خودت و با حیوون خونگیت باشی.
•حتی می تونی مکان های جدید توی سرزمین بسازی، یا می تونی سلبریتی بشی و همه ی بازیکن ها تو رو بشناسن، می تونی کتاب چاپ کنی! یا محصولات جدید طراحی کنی و توی استارشاپ قرار بدی، و هر کار دیگه ای که فکرش رو بکنی.
•ولی گروهت، محصولت، کتابت، بیزینست و هر چیزی که میخوای به صورت پابلیک و رسمی توی بازی باشه، باید اول توسط مای استار تایید بشه. (سخت گیر نیستیم و ازت حمایت می کنیم.)
•به کاراکتر ها یعنی همون بازیکن های مای استار «متولد شدگان ستاره ها» می گن.
چون هر بازیکن از یه ستاره متولد شده.★مهم ترین و میشه گفت تنها قانون بازی:
همه باید یه نماد ستاره توی شخصیت شون داشته باشن.★میتونه گیره ی سر، عکس لباس و... باشه.
★توی دنیای سولمیت، مای استار یه بازی جهانیه که همه دارنش و خیلی معروفه.
به صورتی که به محض گفتن «ستاره» همه می فهمن منظور پوله توی مای استاره.
و بچه های مدرسه ای همیشه ستاره معامله می کنن.★توی مای استار همه چی ممکنه!
یه بازی پنج ستاره ی بی محدودیت!یعنی شما پنج ستاره هم به ما ندید ما بی نهایت ستاره داریم! هاها!
البته شما ستاره های ما هستید♡~تا بروزرسانی های دیگر بدرود...
YOU ARE READING
Soulmate✩°。⋆⸜ BL
Humor-عاحح~♡ پسرِ مورنگی با یه ناله ی شیطون به صندلی تکیه میده و لبش رو گاز می گیره. -خدای من... فیلیکس... قراره هر وقت توپ رو توی سبد میندازه اینکارو کنی؟ *** °。⋆⸜سولمیت یه رمان در مورد ستاره ها، چشم ها و همزاد هاست... داستان کمُدیه و در مورد فیلی...