یک ساعت بعد با یه خودکار و چند تا کاغذ روی تخته شاسیش، روبروی لپتاپش نشسته بود و سعی میکرد روی لیریک آهنگ جدیدش کار کنه. اما خودشم نمیدونست این چندمین کاغذیه که برداشته و بازهم داره مثل کاغذهای قبلی خط خطیش میکنه.
حس میکرد تکتک خطهایی که مینوشت سطحی و پیش پا افتاده بودن و خودش میدونست دلیل این بههم ریختن تمرکزش چیه.
خودکارش رو روی تخته شاسی ول کرد و یه بار دیگه گوشیشو از روی میز برداشت، صفحهشو روشن کرد و به اخرین پیام خودش که سونگمین بی جواب گذاشته بودش نگاه کرد. همینجوری نگرانش بود و این جواب ندادنش بیشتر به نگرانیش اضافه میکرد. یه بار دیگه براش تایپ کرد:"عزیزم الان کجایی؟"
پیامشو ارسال کرد و اونقدر به صفحهی موبایلش زل زد تا در اتاقش به صدا در اومد و آروم باز شد. سونگجین سرشو از لای در داخل آورد و به یونگهیون نگاه کرد.
⁃ بیام تو؟
⁃ بیا.یونگکی گفت و هیونگش وارد اتاق شد. درو پشت سرش بست و بعد کنارش نشست.
⁃ چطور پیش میره؟
⁃ افتضاح...مرد به صورت کلافه و خستهی یونگهیون نگاه کرد و یکی از کاغذ هایی که انداخته بود کنار رو برداشت، متن زیر خط خطیهای روی کاغذ رو خوند و گفت:
⁃ اینا که خوبن.
⁃ این کجاش خوبه؟ یعنی همیشه همینجوری مینویسم؟
⁃ نه، یعنی بهترینت نیست. اما بد هم نیست. اگه روش کار کنی چیز خوبی ازش در میاد.یونگکی نفس عمیقی کشید و پیشونیش رو ماساژ داد.
⁃ نمیدونم.
⁃ چیزی شده؟ به هم ریخته بنظر میای.منتظر بهش نگاه کرد و مرد سرش رو تکون داد و چیزی نگفت. مجبورش کرد یه سوال دیگه بپرسه:
⁃ با سونگمین دعوات شده؟
⁃ دعوا؟ نه. دعوا نیوفتادیم.یونگکی با تکخندهای گفت و سونگجین با دقت بیشتری حرکتهاشو زیر نظر گرفت.
⁃ اما راجع به خودشه، نه؟با این سوال دیگه نمیتونست چیزی رو قایم کنه، سرشرو اروم تکون داد و گفت:
⁃ گوشیشو جواب نمیده نگرانشم.
⁃ مگه نرفت بوسان؟
⁃ هوم، ولی مسابقشون کنسل شد.
⁃ چرا؟! به خاطر بارون؟سونگجین با تعجب پرسید و یونگکی با حرکت سرش تایید کرد.
⁃ چه بد شانسیای!مرد با صدای آروم گفت و یونگکی آهی کشید. به پشتی صندلی تکیه داد و با خودکار ور رفت.
⁃ از اون موقع دیگه جواب نداد. نمیدونم حالش چطوره.
⁃ زیاد فکرتو درگیر نکن، بالاخره جواب میده.
⁃ آره اما...
YOU ARE READING
Myday President
Fanfiction━' Fan fiction: Myday President ━' Genre: Canon (real life), Romance, Smut ━' Couple: Seungmin x Young k ━' Author: SinPi ────────────────── - در حال آپ - خلاصه: کیم سونگمین، عضو استری کیدز، ایدل موفقیه که گرایشش رو از همه حتی اعضای گروهش مخفی کرد...