5

52 23 143
                                    

Yeni bir bölümle iyi akşamlar dilerim hepinizee

Oy verip yorum atmayı unutmuyoruzz

                                ●●●

Minenin ertelediği bilmem kaçıncı alarmın sonucu olarak, saate bir bakmak istemiştim.
On buçuk için kurulan alarmı on ikide kapatmıştım böylece. Ve sanırım kahvaltıyı kaçırmıştık.

Mineyi uyandırmak için hafif sarsmıştım ismini söyleyerek.
Uyumaktan şişmiş göz altlarıyla bana gülümseyerek "Günaydın," demişti.
"Günaydın değil canım, kalimera," demiştim, bulunduğumuz anın farkına varması için ve "Bak bakalım burası senin evine benziyor mu hiç?" diye eklemiştim.

Hiç oralı olmadığı için zaman kaybetmeyip banyoya koşmuş ve biraz kendime çekidüzen vermiştim.
Acıkmıştım ve bir şeyler yemek istiyordum.
Bu yüzden Mineyi de uyandırıp, bulduğumuz için minnettar olduğumuz açık büfeden kahvaltılık bir şeyler seçmiştik.

Odaya geri döndüğümüzde karar verdiğimiz şey bugünki planımızın havuza girmek olduğuydu. Bu konuda başta regl olduğum için ısrar etsem de, tatilde olduğumu unuttuğuma karar vererek ikna olmuştum.

En olmadısından güneşlenirdim sadece, hem fena mıydı ki?
Altı şort olan bikinimi giymiştim. Üstüme beyaz, ince hafif, tiril tiril bir pareo giyimiştim.

Havuzun olduğu yere doğru giderken güneşin yakmış olduğu zemine basmıştık. Bu yüzden ayaklarımız yanmıştı.
Yanıma terlik almadığım için Mineninkilerden bir çift rica etmiştim.
Havuzun başına oturup ayaklarımı suya sokmuştum. Yanıma güneş kremi ve gözlüğümü de almıştım, ki hiç yanmaya niyetim yoktu.

Çok uzun süre havuzun kenarında vakit geçirdikten sonra saate bakmayı akıl edinmiştim. Neredeyse öğleden sonra üçe geliyordu.
Aklıma gelen fikirle Mineye seslenip düşüncelerimi dökmüştüm.

"Mine, hadi şu geldiğimiz yoldan aşağı doğru yürüyüşe çıkalım sonra geri geliriz tekrardan."

"Tamam da üstümüze bir şeyler mi alsaydık ilkten," demişti.

Mine'nin onayını almamızın ardından tekrar villaya girip üstümüzü değişmiştik. Villadan ayrıldığımızın göstergesi olan kapıdan da çıkış yaptığımızda aklıma bir soru takılmıştı, bu yüzden, "Mine bir şey sorabilir miyim," dememle beraber onay verdiğini belli edecek mırıltılar çıkarttığında, "Biz buraya geldik ama bu villa'nın adı neydi?" 

"Aethra işte sabahtan beridir konuştuk durduk," biraz duraksayıp yandan sırıtmıştı bana bakarak "Tabii sen uyuyordun o sıra ama neyse."

Yoldan aşağı yürümeye devam ediyorduk. Hava çok sıcaktı ama manzarası ve havası çok güzeldi. Hava sıcaklığına bile sadece bu iki gerekçeyle razıydım.

Yolda yürürken giyim kodu olayını konuşmuştuk. Ne giyip nasıl makyaj yapacağımızı tartışmış ve geri dönmeden karara varmıştık.

Çok nadir yaşandığı için çok değerli gelmişti bize bu duygu. Çok kafa yormadan etmeden sonuca varmış olmak.
Yarım saat yolu indikten sonra geri dönme kararı almıştık, ki hazırlanmamız uzun sürerse diye bir nevi tedbir amaçlamıştık.

Bahçenin kapısından girerken havuzun olduğu bölgeyi full masa ve sandalyelerle kaplamaya başladıklarını görmüştük. Daha sonra vakit kaybetmeden içeriye girmiştik.

Makyaj çantalarımızı serip giymeyi planladığımız elbiseleri çıkartmıştık.
Ben ip askılı sırt dekolte ve yırtmaçlı siyah uzun bir elbise tercih ederken, Mine
fırfırlı beyaz askılı mini elbise tercih etmişti.
Makyajıma sadece, bol ışıldamalı bir görünüm ve keskin göz kalemini davet etmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yunan EsintileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin