Ne kadar uzaksın, bi'o kadar elzem
;
Elimdeki telefona bakarken acıyla yutkundum.
Kimdi bu kadın? Ve beni nereden tanıyordu?
Boşluğa düşmüşüm gibi hissediyordum..
Duyduğum adım sesleri ile telefonu hızlıca yanıma bıraktığımda iç çektim.
Odaya giren Kerem ile bakışlarım ona dönerken üstünü süzdüm. Beyaz bir tişört ve siyah şort giymişti.
"Kimdi o çocuk? " duraksadım.
"Ne? " saçını karıştırdığında ayakta durmaya devam ediyordu.
"Kimdi o çocuk? " gözlerimi kaçırdığımda yere bakmaya başlamıştım.
"Eren."
"Adını sormadım Eylül. Kim olduğunu sordum. " tok sesi ile gözlerine baktığımda saçımı kulağımın arkasına koydum.
"Komşum. " alayla güldü.
"Komşun senden uyuşturucu istemeye mi geliyor? " imalı sesi ile gözlerine baktım. Sinirliydi.
"Ne güzel komşulukmuş bu. Çok güzel! İşte bende komşumdan şeker tuz falan istiyorum! " yere baktım.
"O çocuk senden neden uyuşturucu istiyor Eylül? Senin uyuşturucu kullandığını nereden biliyor? " yükselen sesi ile gözlerimi kapattım.
"Bu ilkte değil, değil mi? " cevap vermedim.
Nefesimi verip gözlerimi açtığımda yanıma gelip telefonunu almıştı. Bana bakmadan yerdeki çantasına uzandığında kaşlarım istemsizce çatılmıştı.
"Nereye? " tok sesim ile bana baktı.
"Ne yapacaksın? " sinirle gözlerine baktım.
"Nereye gidiyorsun? " sabrı kalmamış gibi güldü.
"Neyin sorgusu bu? Ne oluyor? " sinirle ellerimi sıktım.
"Kerem. Nereye gidiyorsun? " sinirlendiğimi hissettiğimde bunu ona yansıtmamaya çalışıyordum.
"Sana ne? " bana kısa bir bakış atıp çantasını sırtına taktığında onu izliyordum.
Eren yüzünden mi böyle davranıyordu?
"Ama sorun bende.. Yemin ederim bende.. " kendi kendime mırıldanması ile sabrı kalmamış gibi yüzünü sıvazlamıştı.
Çalan telefonu ile bana bakmadan cama ilerlediğinde aramayı cevaplandırdı.
"Efendim? " Sakin ses tonu ile iç çektim.
Ne olacaktık biz böyle? Bu ikilem ne zamana kadar böyle sürecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24