Ne kavgam bitti ne sevdam
;
Kahkaha atarak gülmeye devam ederken elimdeki yumurtayı Pedri'nin kafasına geçirdim.
Bununla birlikte bakışları beni bulduğunda gülmemi durduramıyordum.
Dolan gözlerimi sildiğimde bakışları daha çok gülmeme neden oluyordu.
"Tamam sabahtan beri seni güldürmeye çalışıyoruz ama ayıp olmuyor mu? " dediği ile diğerleri de gülmeye başladığında Gavi elini uzatmıştı.
Beklemeden çaktığımda kafasında yumurta olan Pedri'ye baktım.
"Ceza cezadır. " suratını astığında Gavi'nin diğer elindeki una baktım.
Bakışlarım gözlerine döndüğünde beni izlediğini görmüştüm.
Gülmem yavaş yavaş gülümsemeye dönüştüğünde omzuma atılan kolun sahibine baktım.
"Eylül bana da yumurta verin. " Hector'a sinirle kaşlarımı çattığımda göğsüne dirseğimi vurmuştum.
"Bana abla diyeceksin. " acıyla omzumdaki kolunu çektiğinde sitemle bana bakmıştı.
"Şiddet kötü bir şey. " ona gözümü devirdiğimde suratıma atılan un ile irkilmiştim.
Hızla ellerim ile yüzümü temizlemeye çalıştığımda gülme seslerini duyuyordum.
"Kim attı onu?!" sinirli sesim ile öksürdüğümde yavaşça gözlerimi açtım.
Gözümün içine giren unlar ile gözlerimi geri kapattığımda yüzümde hissettiğim el ile duraksamıştım.
Bana yardım edip yüzümü temizlediğinde yavaşça gözlerimi açmıştım.
Karşımda gördüğüm Gavi ile geri çekildiğimde boğazımı temizledim.
"Kim attı? Yani unu kim attı? " konuşamıyordum.
Bu halime kıkırdadığında sahanın diğer ucuna kaçmış olan Pedri'yi işaret etmişti.
Ağzım şokla açılırken ne ara oraya kaçmış olduğunu düşünüyordum.
Dürtülmem ile kendime geldiğimde etrafımıza toplanmış olanlara bakıyordum.
Gülerek bize bakıyorlardı.
Gavi yerdeki unu bana verdiğinde avucumu açmıştım.
Yavaşça avucuma döktüğünde Pedri'ye doğru ilerleyecekken kolumdan tutması ile dengemi kaybedip düşecekken kendimi tuttum.
"Sen oraya koşana kadar unlar dökülür. " bakışlarım garip garip dans eden Pedri'yi bulduğunda yeniden Gavi'ye döndüm.
"Ne yapacağım o zaman? " düşünüyormuş gibi gözlerime baktığında Felix'e dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24