21.

2.3K 165 220
                                    

Sarılırım birine
Hatırlatır derine

;

Ciğerlerime dolan koku ile derin bir nefes aldığımda kapalı olan gözlerimi araladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ciğerlerime dolan koku ile derin bir nefes aldığımda kapalı olan gözlerimi araladım.

Gözlerim birinin boynuna bakarken korkuyla dikleşecekken bu kişinin Kerem olduğunu hatırlayıp nefesimi verdim.

Beklemeden boynunu öptüğümde gözlerimi geri kapattım.

Kimin olduğunu bilmediğim telefon sesi ile kendimi bozmadığımda Kerem'in uyandığını hissetmiştim.

Belimdeki elini çekmeden diğer eli ile benim tarafıma yönelip telefonunu aldığında beklemeden açmıştı.

"Efendim? " uykulu sesi ile içimde bir şeylerin canlandığını hissetmiştim.

"Kim kim? " kendimi tutamayıp yeniden boynundan öptüğümde yapma gibisinden belimi sıkmıştı.

Bununla birlikte kıkırdadığımda art arda öptüm.

Belimdeki eliyle koltuk altımı gıdıkladığında aniden gülmeye başladım.

"Tamam. " telefonu kapattığını belirten ses ile yeniden boynundan öptüm.

"Günaydın.. " uykulu sesi ile dikleşip ellerimi göğsüne koydum. Beklemeden çenemi ellerime yasladığımda yüzüne baktım.

"Günaydın sevgilim. " keyfili sesim ile yanaklarından öptüğümde gülümsemişti.

"Sabah sabah bu ne sevgi patlaması?"

"Ya seninle birlikteyim. Daha ne olsun? " dediklerim ile kaşları havalandığında ellerini belime koyup beni üstüne çekmişti.

"Allah Allah? " güldüğümde kafamı sallayıp boynuna sarıldım.

O da gülüp belime sarıldığında boynumdan öpmüştü. Dudaklarını boynumda hissetmek her seferinde değişik hissettirken keyifle güldüm.

"Küçük çocuklar gibisin şu an. " iç çektiğinde dediği ile daha çok güldüm.

"Çok seviyorum seni.. " boynundaki ellerimi gevşettiğimde belimi okşamıştı. Yanaklarından art arda öptüğümde gülüp gözlerini kapatmıştı.

Çok mutlu hissediyordum kendimi.. Uykumu almıştım.. Üstelik Kerem'e sarılarak uyumuştum!

İçimdeki sevinç ile yeniden boynuna sarıldığımda bu hareketlerime gülüp ayağa kalkmıştı.

İrkilip bacaklarımı beline doladığımda ona baktım. Ayrılmak istemiyordum.

"Duşa gireceğim. " boynundaki ellerimi çekmediğimde sitemle ofladım.

"Girmesen olmaz mı? " hüzünlü sesim ile olumsuz anlamda kafasını salladı..

"Olmaz. " hüzünle gözlerine baktım.

Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin