10.

2.7K 168 241
                                    

Gitme dememle kalsan ne olur
Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere

;

Ben onu kendimden uzaklaştırmaya çalışırken bu kadar çaresiz hissettirdiğimi bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben onu kendimden uzaklaştırmaya çalışırken bu kadar çaresiz hissettirdiğimi bilmiyordum.

O konuşmadan sonra ikimizde susmuştuk ve neredeyse 1 saattir sessizliği dinliyorduk.

Kerem yerde otururken yatağıma yaslanmış bir şekilde yeri izliyordu ben ise hala yatağımdaydım.

Gitmesini istemiyordum.

Bunca zaman onu nasıl görmezden gelmiştim?

Dolan gözlerim ile istemsizce iç çektiğimde yeri izleyen Kerem'e baktım. O da durgundu. Sessizce yeri izliyor, arada bana bakıyordu.

Tam hayatımı düzene sokmaya karar vermişken gidişini nasıl kaldıracaktım?

"Kulüpler anlaşırsa hangi ülkeye gideceksin? " neredeyse 1 saatlik sessizliği bozduğumda bana bakmamaya devam ediyordu.

"İspanya. " yutkundum.

"Kerem? " yorgun sesim ile kafasını kaldırıp gözlerime baktı.

Gözlerini izlemeye başladığımda bir kez daha kendime kızmıştım. Bunca zaman bu gözlere bakmayı neden inkar etmiştim ki?

"Gitmesen olmaz mı? " kırgın sesim ile burukça gülümsedi.

"Olmaz. Gitmem lazım. " yavaşça iç çektim.

Yorgun gözlerine baktığımda titrek bir nefes vermiştim.

"Ben ne yapacağım sensiz? " çaresiz sesim ile duraksamıştı. Benden bu lafları beklemediği belliydi.

Ellerim titremeye başladığında bakışları ellerime kaymıştı. Tabii bu titremeye vücudumda ortak olduğunda nefesimi tuttum.

Kriz geçirmek istemiyordum. En azından bu konuşmayı bölemezdim.

Hızlıca oturduğu yerden kalkıp önüme geldiğinde titreyen ellerimi tutmuştu.

Kafamı eğip ellerimize bakmaya başladığımda diğer eli ile çenemden tutup ona bakmamı sağlamıştı.

Bu teması ile kalbim hızlandığında gözlerine baktım.

"Ben yanındayım tamam mı? Sakin ol." olumsuz anlamda kafamı salladım.

"Gideceksin.. Sen de gideceksin. " dolan gözlerim ile istemsizce yutkundum.

Susup gözlerime baktığında avucunda tuttuğu ellerimi okşamıştı.

"Eylül.. Yapma böyle, lütfen.. " dolan gözlerimi sildiğinde bu hareketleri ile daha çok ağlamak istiyordum.

"Böyle yaptığında daha çok ağlayasım geliyor. " burnumu çektiğimde yanağımdaki elini çekti.

Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin