17.

2.4K 165 198
                                    

Dönüşünde gözüm yok
Benim aklım gidişinde

;

Dediği ile yutkunduğumda kapıyı sıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dediği ile yutkunduğumda kapıyı sıktım.

"Ne diyorsun sen? " gergin sesim ile sıkılmış gibi gözlerime baktı.

"Kerem gidiyor diyorum." yutkundum.

Canım yanıyordu.. O yüzden mi gergindi?

"Sen nereden biliyorsun?" kısık sesim ile nefesini verdi.

"Boş ver. Ama gidiyor." titrek bir nefes aldığımda kafamı salladım.

"Bunu söylemek için mi geldin? " olumsuz anlamda kafasını salladı.

"Bir de şey.." alçılı kolu ile çantasına eğildiğinde çantasını bana uzattı.

Uzattığı çantasını aldığımda ona baktım. "Küçük bir kutu var, onu al."

Kafamı salladığımda çantasını karıştırmaya başladım. Rujlar, kağıtlar, peçeteler, cüzdan.. Ve kutu. Küçük bir kutu.

Kutuyu elime aldığımda ona gösterdim. "Bu mu? " hızla kafasını salladı. "O. " sorgular şekilde kutuya baktığımda çantasını geri uzattım.

Beklemeden sağlam koluna taktığında sorgular bakışlarım ona dönmüştü.

"Kerem'in kardeşi verdi. Kız kardeşi. Aslında almayacaktım ama aldım. " nefesini verdi.

"Sana vermemi istedi," kutuda ki bakışlarım onu bulmuştu. "İçinde ne olduğuna bakmadım, yemin ederim."

Duraksadığımda kafamı salladım.

Bir şey demeden arkasına döndüğünde kapıyı kapattım.

Kapıyı kapattığım anda hissettiğim boşluk hissi ile canımın yandığını hissediyordum.

Aylin doğru söylüyor olabilir miydi? Kerem sadece Galatasaray'ın izin vermesi gerekiyor demişti. Bitmiş miydi transfer?

Elimdeki kutuyu sıktığımda nefesimi tutup oturma odasına ilerledim.

Üstümdeki sweati çıkarttığımda cropumu düzelttim.

Topladığım saçımı açıp yukarıdan topuz yaptığımda kutuyu elime aldım.

Kız kardeşi küçük değil miydi? Benim bildiğim küçüktü.

İçimdeki değişik his ile kutuyu açtığımda içine baktım.

Toka vardı.. Ama bu benim tokamdı..

Havalanan kaşlarım ile tokayı lrime aldığımda gördüğüm not kağıdı ile tokayı koluma taktım.

Kağıdı açtığımda gördüğüm yazı ile yazıyı okumaya başladım.

Bu tokayı abim birkaç ay önce getirmişti, odasında duruyordu hatta bazen koluna takıyordu. Annem onun evine gittiğinde odasında bulmuş, tokayı çöpe atacakken ben aldım. Abim artık eve fazla gelmediği için ona veremedim ama Aylin abla ile göndereceğim. Umarım sana ulaşır.
-Reyyan

Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin