Susmasan olmaz mı?
;
İlahi Bakış Açısı
Kerem elindeki flaşı sıkı sıkı tutarken yutkunmuştu.
Bir ay geçmişti sevgilisinin ölümünden. Bir aydır görmüyordu Eylül'ü..
Rüyalarına da gelmiyordu kız, özlememiş miydi Kerem'i?
Bakışları yeniden elinde tuttuğu flaşa kaydığında hiçbir şey yapmadan sadece izledi.
Esin vermişti flaşı. Eylül için çok önemliydi bu flaş ve flaşın içindekileri izledikten sonra Kerem içinde önemli olacaktı.
Kerem titrek bir nefes verdiğinde yavaş adımlar ile televizyonuna ilerledi.
Beklemeden elindeki flaşı televizyonuna taktığında kumandayı eline alıp geri koltuğa oturdu.
Yorgun gözleri ile video kısmına girdiğinde sadece bir videonun olduğunu görmüştü.
İçindeki kırgınlıkla videoya tıkladığında elindeki kumandayı koltuğun üstüne bıraktı.
Aniden ekranda beliren Eylül ile heyecanlanırken yüzüne vuran gerçekle acıyla yutkundu. O artık yoktu.
"Bugün. 22 Ekim 2023, saat yanlış değilsem 11." duyduğu ses ile nefesini tuttuğunda şimdiden gözleri dolmaya başlamıştı bile. Tanıştıkları günün ertesi günü çekmişti bu videoyu.
"Dün.. Fazla hatırlamıyorum ama bir şeyler oldu." Eylül'ün göz altında ki morluklar ile acıyla gülümsediğinde yüzünde mimik oynamayan kızı izlemeye devam etti.
"Biri yardım etti bana. Kumral biriydi.. Tanıdık bir kumral.. " yutkundu Kerem.
"Evime kadar bırakmış. Ona nasıl güvendiğimi bilmiyorum, normalde güvenmezdim ama kafam yerinde değildi. " kızın yorgun suratını izledi adam.. Çok özlemişti..
"Hayal meyal hatırlıyorum. " dayanamıyormuş gibi gözlerini kapattı Eylül. "Kızdı bana, uyuşturucu aldığımı öğrendiğinde çok kızdı, ama uyuşturucudan başka hiçbir şey bana annemi göstermiyor ki?" hüzünle dolmuş olan gözlerini açtı Eylül.
"Küsmüş bana.. Rüyalarıma da gelmiyor.. Uyuşturucudan başka hiçbir şey onu bana göstermiyor.." Kızın gözleri aktığında Kerem'in de gözleri akmıştı.
Kerem videoyu izlemeye devam ederken koltuktan kalkıp titrek adımlarla televizyonun önüne oturmuştu.
Bir aydır görmüyordu sevgilisini, konuşmasını dinleyemiyordu Eylül'ün..
"Bugün 16 Kasım.." başka bir videoya geçtiğinde burnunu çekti.
"Futbolcu çocuk bir aydır benimle ilgileniyor.. Gitmiyor yanımdan.. " duyduğu şey ile akan gözleri ile burukça gülümsedi Kerem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24