Oysa ki aşk, ölene kadar
;
Yüzüme kondurulan buseler ile mızmızlandığımda diğer tarafa döndüm.
Uykum geliyordu.
"Uyansana artık ya. " kulağıma gelen hüzünlü ses ile kendimi bozmadığımda üstümdeki örtüyü kafama kadar çektim.
Tabii sıcaktan bayılacağımı anladığımda geri indirdim.
Hala kapalı olan gözlerim ile yeniden diğer tarafıma döndüğümde kolumu yastığımın altından geçirdim.
"Eylül ben seni özledim uyansana ya." Kerem'in mızmızlanması ile ofladım.
"Yanındayım ya zaten?" o da oflamıştı.
"Olsun. Özlüyorum. " yanaklarımdan öptüğünde tepki vermedim.
Çalan telefonu ile ofladığında nefesimi verdim.
Yavaşça gözlerimi açtığımda göz ucuyla kimin aradığına baktım.
Laura denen kız arıyordu.. Sabah sabah ne alakaydı ki?
"Nye arıyor o seni? " aniden dikleştiğimde bakışları bana dönmüştü.
"Ooo uyuyan güzel uyanmış sonunda.." alaylı sesi ile gözlerimi kaçırdım.
"Sus. Yine uyuyacağım. Hem o kız niye arıyor seni? "
"Açarsam öğreneceğiz." gözümü devirdiğimde telefonu açıp konuşmaya başlamıştı.
Bununla birlikte Kerem'i izlemeye başladığımda yutkundum. Dün yaşadığımız şeyler daha yeni aklıma gelirken hızla geri yatağa yattım.
Üstümüzdeki örtüyü kafama kadar çektiğimde Kerem'in güldüğümü duymuştum.
"Yok, hayır, sana gülmedim. "
"Tamam. " kesilen sesi ile telefonunu kapattığını anladığımda nefesimi tuttum.
"Eylül.. " keyifli sesi ile cevap vermedim.
"Baksana bi. "
"Utanıyor musun sen? " keyifle güldüğünde kalbim hızlanmıştı.
"Sus. Utanmıyorum. " sesimden bile utandığım anlaşılıyordu. Ki o da bunu anlamış olmalı ki daha fazla gülmeye başlamıştı.
"Hem senin antrenmanın yok mu? Antrenmana gitsene. " tersler gibi konuştuğumda üstümdeki örtüyü kaldırmıştı.
"Aşk olsun. Kovuyor musun beni? Daha yüzünü bile göremedim.. " hüzünlü sesi ile sıkıca gözlerimi kapattığımda dudaklarını boynumda hissetmiştim.
Yavaşça yutkunduğumda nefesimi tuttum.
Boynumdaki buseleri yanağıma geçtiğinde en son gözlerimde son bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24