Dem hadi gel yanıma
Al beni kollarına;
Kerem belimden tutup beni geri çektiğinde sinirle ona baktım.
Babam ve Mert içeri geçmişken biz hala koridordaydık.
"Gideceğim diyorum! Bıraksana! " dişlerimin arasından konuşmam ile kolumdan tutmuştu.
"Eylül saçmalama. Baban içeride. "
"Ben mi dedim çağır diye?! " sinirle onu ittirdiğimde kapıya yönelecekken benden önce geçip kapıyı kilitlemişti.
"Adam beni bulmuş. Önemli bir şey konuşmanız gerekiyormuş benden yardım istedi. Zaten aranızda bir sorun yok neden böyle yapıyorsun? " sinirle ona baktım.
"Ben onunla yüzleşmeye hazır değilim anladın mı?! Eğer o gün o kadar hız yapmasaydı annem şu an benimleydi!" dolan gözlerim ile olabildiğince sesimi yükseltmemeye çalışıyordum.
"Eylül, güzelim, yapma. Bak adam içeride bizi bekliyor. Kimse öyle olsun istemezdi.. Anlık bir şey bazen her şeyi mahvedebiliyor.." sinirle nefesimi verdim.
"Sence isteyerek öyle bir şey yapmış olabilir mi? " akan gözlerim ile Kerem'e baktım.
Olamazdı.. Babam annemi çok seviyordu..
Ama o gün o kadar hız yapmasaydı annem şu an benimleydi.. Bu konuyu hiç açmamıştım çünkü annemin ölümünden sonra herkesle iletişimimi kesmiştim... Ne yapacaktım ben şimdi?
"Bak ben de yanındayım. En ufak şeyde müdahale ederim.. Sadece konuşun. Lütfen." gözlerimi kapatıp nefes aldığımda ellerini yanaklarımda hissetmiştim.
Gözlerimi silip öptüğünde gözlerimi açmıştım. "Hadi. " ona kafamı salladığımda gözlerimin etrafını sildim.
Mert'i söylemem gerekiyor muydu? Babam Mert'i yanından ayırmazdı. Seviyordu onu, kendi çocuğu gibi seviyordu.
"Kerem.."
"Efendim?" gözlerine baktığımda nefesimi verdim.
"Sonra söylerim. " kafasını salladığında belimden tutup oturma odasına ilerletmişti.
Odaya girdiğimiz gibi bakışlar bize dönerken nefesimi verdim. Kerem yanındayım dermişcesine belimi okşuyordu.
Babam ayaklandığında gülümsemişti.
"Kızım.. " kollarını açtığında ağlayasım gelmişti. Neredeyse 9 aydır görüşmüyorduk.. Ben istemiyorum diye..
Kerem belimdeki elini çektiğinde burnumu çekip babama ilerledim.
Beklemeden kollarımı ona sardığımda gözlerimi kapatıp boğazımdaki yumrunun geçmesini bekledim.
"Baba.. " saçımı öptüğünde titrek bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24