Kalan öyle ben
Giden öyle sen
Bu gidişle ben biterim anladım;
İkimizde sessizce otururken yere bakıyorduk. Gözlerim dolmaya devam ederken gözlerimi siliyordum.
"O yüzden mi soğuk davranıyordun bana? " mırıldanmam ile ona baktım.
"Sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum ve bu beni daha fazla çıkmaza sokuyordu. İstemsizce öyle davrandım. " yavaşça bana baktı.
"Özür dilerim.. Zaten daha deminde salak salak konuştum. " hüzünle bana bakan gözlerine döndüm.
"Haklıydın. Yanlış anlaman normal." gözlerimi izlemeye devam ediyordu.
"Eylül? "
"Efendim? " kırgın bakarken nefesini verdi.
"Sende benimle gelsen olmaz mı? " gözlerine baktığımda yutkundum.
Kendimi biliyordum. Yapamazdım ben..
En azından burada Kerem olmasa da kriz geçirdiğim zaman bana yardım edecek insanlar vardı.. Eğer Kerem ile gidersem orada kimseyi tanımayacaktım.
Olumsuz anlamda kafamı salladım.
"Olmaz.. ""Neden? " nefesimi verdim.
"Gel işte.. Hem ayrılmayız hem de tedavini orada olursun. "
"Kesin gidiyor musun? " konuyu değiştirmem ile nefesini verdi.
"Sözleşme imzalayacağım. Sonra iş bitecek. " yutkundum.
Ne diyeceğimi anlamış gibi kafasını salladı.
"Olmaz Eylül. Gitmem lazım.. " burukça gülümsedim.
"Neden bu kadar gitmek istiyorsun? Galatasaray'ı mı sevmiyorsun? " yere bakmaya başladı.
"1 sezon daha kalmak istemiyorum.. Bu Galatasaray'ı sevmediğim anlamına gelmiyor, çok seviyorum.. " iç çekti.
"Ben sadece.. " ofladı. "Gitmek istiyorum. "
"Galatasaray'da yaşadığım şeyler çok özel benim için.. Linçleri bile.. " burukça gülümsedi.
"Eğer o linçler yüzünden o gün dışarı çıkmasaydım seni tanıyamayacaktım. Galatasaray bana çok şey kazandırdı.. Mutluluk, heyecan, üzüntü, kırgınlık, aile, arkadaşlık.. " gözlerime baktı.
"En önemlisi seni. " mırıldanması ile yutkundum. "Galatasaray seni bana kazandırdı.."
Gözleri ile iç çektiğimde yorgunca gülümsedim.
"Ve kaybettirecek. " durgun sesim ile yüzündeki gülümseme solduğunda yere bakmaya başladı.
"Transfer ne zaman açıklanacak? " yüzünü sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24