Yenilgim, yenilgilerimin içinde en iyisi senin eserindi
;
"Aşkım! " arkasından bağıran kadına dönmedi Kerem. Onun yerine ayağındaki topu sektirmeye devam etti.
"Kerem! " Yine dönmedi.
"97,98.." ayağındaki topu sektirmeye devam ederken aniden sırtına atlayan kadın ile ayağındaki top yere düştü.
"Güzelim 100 tane sektirmek üzereydim! " sitemle Eylül'e bakmaya çalıştığında kıkırdamıştı kadın.
"Aşk olsun.. Benden daha mı önemli?" bacaklarını daha sıkı beline doladığında nefesini vermişti Kerem.
"Hiçbir şey senden önemli değil. " ellerini arkaya uzatıp kızın bacaklarını tuttu.
"Ya Kerem.. Değil mi cidden? " Eylül'ün aniden küçük bir çocuğa dönüşmesi ile güldü adam.
"Değil cidden.." Eylül eğilip yanağından öptüğünde Kerem yürümeye başlamıştı.
Bahçedeki havuzun oraya ilerlediğinde Eylül duraksamıştı.
"Aşkım dur. " Kerem güldü.
"Kerem daha yeni üstümü değiştirdim. " ellerini Kerem'in boynuna daha sıkı sardığında alnını Kerem'in boynuna yasladı.
"Sıcak zaten. Serinlersin.. " alaylı sesi ile kıkırdadığında boynuna sarılı olan kolları öptü Kerem.
Havuza yaklaştığında durdu. Bir iki adım gerilediğinde daha sıkı tuttu kadını.
"Hazır mısın? " keyifli sesi ile olumsuz anlamda kafasını salladı kadın.
"Değilim. " kadının dediği ile kendini tutamayıp güldü Kerem.
"Bende değilim. " dediği ile sırtındaki Eylül ile koşmaya başladığında korkuyla gözlerini kapattı Eylül.
"Nefesini tut! " Kerem'in ona doğru bağırması ile havuza atlaması bir olmuştu.
İkili vücudunu kaplayan sular ile irkildiğinde sevgilisinden ayrılmamıştı Eylül.
Kolları hala Kerem'e sarılıyken daha sıkı tutunmuştu ona.
Kerem hızla su yüzeyine çıktığında Eylül titrek bir nefes aldı.
Kapalı olan gözlerini açıp sarıldığı bedenden ayrıldığında yüzüne düşen saçlarını çekti.
Kerem'de onun gibi gözlerini açtığında beklemeden yüzüne düşen saçlarını çekti.
"Soğuk. " Eylül'ün dediği ile güldüğünde beklemeden ona doğru ilerledi.
Su soğuktu ama soğuk olması daha güzeldi. Zaten hava sıcaktı.
"Çok mu soğuk? " alaylı sesi ile Eylül'ün belini tuttuğuna kafasını salladı kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24