Ciğerimi deliveren aşkı görün
;
Elimle oynamaya başladığımda yere bakıyordum.
Şu an cidden çok utanıyordum. Ve ağlayabilirdim.
Göz ucuyla Kerem'e baktığımda kucağındaki yastıkla birlikte, elleriyle oynayarak yere baktığını görmüştüm.
Daha deminki hallerimizden eser yoktu.
"Çocuklar? Ne oldu? " Babamın sesi ile ikimizde aynı anda birbirimize baktığımızda hızla gözlerimi kaçırdım.
"Biz.. Bir şey olmadı. " yutkunduğumda saçımı düzelttim.
"Efendim siz neden geldiniz? " Kerem'in sabırsız sesi ile hızla ona döndüğümde gözlerimi büyüttüm.
Bakışlarımı gördüğünde boğazını temizledi.
"Yani neden geldiniz derken o manada değil. Kızınızın evi istediğiniz zaman geleceksiniz tabii.. Sadece merak ettim. Türkiye'de değil miydiniz?" art arda söyledikleri ile babam güldüğünde rahatlar gibi nefesimi verdim.
Babama neden geldiğini soruyordu..
"Aslında yarın gelecektim ama iş için çağırdılar, bugün gelmek zorunda kaldım. İşim bitince de kızımı görmeye geldim." son cümlesi ile bana baktığında gülümseyip ayağa kalktım.
Toparlanan şortumu umursamadan babama doğru ilerlediğimde Kerem'in bakışları bacağıma kaymıştı.
Bununla birlikte titrek bir nefes aldığımda babamın yanına oturup sarıldım.
"Babam.."
"Kızım.." gülümsedim. Daha sıkı sarıldığımda saçımı öpmüştü.
Kerem'in iç çektiğini duyduğumda babamdan ayrılıp yanağını öpmüştüm.
Kafamı omzuna dayadığımda Kerem'e baktım.
Garip bakıyordu. Utandığımı hissettiğimde gözlerimi kaçırdım. Pişman değildim ama değişik hissediyordum işte. Eğer babam gelmeseydi biz şu an..
Hızla nefesimi verip ayağa kalktım. Hiç iyi değildim.
"Su içeceğim. " babamlarla bakmadan odadan çıktığımda hemen mutfağa gittim.
Hızla nefes alıp verirken içimdeki bu isteğin bir an önce son bulması için yüzümü sıvazladım. Sanki bayılacakmışım gibi hissediyordum.
İçimdeki bu istek Kerem'e baktıkça çoğalıyordu.
Terleyen ellerimi yıkadığımda bileğimdeki toka ile saçımı topladım. Elimle kendime hava yapmaya başladığımda balkondaki camı açtım.
Yüzüme vuran rüzgar ile nefesimi verdiğimde gözlerimi kapatıp açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir kadın ve ona aşık olan Kerem Aktürkoğlu. • º • º • º • º • º • º • º • º • º • º • Başlangıç - 08.06.24 Bitiş - 18.07.24