15.

2.4K 190 137
                                    

O gün ki gördüm seni
Yaktın, ah, yaktın beni

;

Aniden ağlamaya başladığımda nefes alamıyormuş gibi hissediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aniden ağlamaya başladığımda nefes alamıyormuş gibi hissediyordum.

Annemi özlemiştim..

Derin derin nefesler alırken elimdeki pakete baktım. Almam gerekiyordu. Ellerim bile titremeye başlamıştı.

Ağlamaya devam ettiğimde gözlerimi siliyordum.. Sanki biri boğazımı sıkıyormuş gibi hissediyordum.

"Anne.. " çaresiz çıkan sesim ile avucumu sıktığımda duvara yaslandım.

Nefes alamıyordum..

Beynimin içinde bir şeyler geziniyordu..

Hızla telefonumu açtığımda titreyen ellerim ile Oğuz'u aradım.

Açılan telefon ile kendimi dizginlemeye çalıştığımda bunu başaramayacağımı anlayıp daha çok ağlamaya başlamıştım.

"Eylül?! "

"Eylül iyi misin?! " olumsuz anlamda kafamı salladım.

"Değilim.. Ben nefes alamıyorum.. " telefon elimden düşecekken daha sıkı tuttum.

"Kerem yok mu yanında? " görmese bile kafamı salladım.

"Yok.. Nerede olduğunu bilmiyorum.." gözlerimi kapattığımda boğazımı tuttum.

"Sen.. Tamam kapat.. Ben en fazla 10 dakikaya oradayım tamam mı? " nefesim kesiliyordu.

"Oğuz-"

"Anahtar aynı yerinde mi? "

"Evet. " burnumu çektiğimde telefonu kapatmıştı bile.

Elimdeki hapa baktığımda kendimi tutmaya çalışıyordum. Kerem'e söz vermiştim..

Boğazımda olan ellerim başımı bulduğunda beynimin patlayacağını hissediyordum.

Aniden tüm hücrelerimin çekildiğini hissettiğimde zorlukla gözlerimi açtım.

Akan gözlerim ile burnumu çektiğimde elimdeki hapı yere attım. Almamam gerekiyordu.. Kerem güveniyordu bana..

Titreyen dizlerim ile ayağa kalktığımda duvara tutunarak cama ilerlemeye çalışıyordum.

Aniden gözümün kararması ile başım döndüğünde kendimi tutamayıp vücudumu yere bırakmıştım.

***

Yorgunca gözlerimi açtığımda koltukta olduğumu görmüştüm.

Gözlerim etrafı bulanık görmeye başlarken acıyla geri kapattım.

Ne olduğunu algılayamadan birinin elimi tutması ile irkilip nefesimi tutmuştum.

"Eylül, benim. " Oğuz'un sesini duymam ile nefesimi verdiğimde gözlerimi açıp ona baktım.

Beyaz Skandalım | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin