• e p i s o d e - 16 | part - 1

443 18 58
                                    

Sabah kapının sertçe vurulmasıyla hepimiz korkuyla uyandık.

"Çabuk açın şu kapıyı. Leyla!"

-

Yavuzun sesini duymamla hemen kapıyı açtım. Endişeli bir hali vardı.

"Ne oldu? Anahtarın yok mu senin?"

"Bırak şimdi anahtarı, hemen hazırlanın çıkalım."

"Ya ne oldu anlatsana."

"Yolda anlatırım, çabuk olun siz."

Kafamı sallayıp içeri girdim. Ablamla Damla kapı sesine uyanmıştı.

"Ne olmuş?"

"Bilmiyorum, yolda anlatırım dedi. Hadi hazırlanalım."

-

"Yavuz çatlatma adamı ne oldu?"

"Önce sakin olun. Ee, Tarık vurulmuş. Şimdi hastanede, ameliyata almışlar."

Yavuzun söylediklerini idrak etmeye çalıştım. Gözlerim bulanıklaşmıştı, sesleri duyamıyordum. Sessizce arkama yaslandım. Biraz sonra hastaneye varmıştık.

"Tarık Letonun akrabalarıyız, ameliyatta mı hâlâ?"

"2-ci katta, ameliyatta şuan."

"Tamam teşekkürler."

Yavuz koluma girdikten sonra yukarı çıktık. Merdivenlerin sonundayken annemin bağırışlarını duymaya başladık. Her kes buradaydı.

"Oğluma yeni kavuşmuştum, ne isteduniz Tarığumdan. Oy benim bahtsız uşağum."

"Asiye tamam iyi olacak yeğenim, merak etme sen. Ameliyattaki doktorlar Nesimin tanıdıkları, Türkiyenin en iyi doktorlarından."

Yavuzun kolundan çıkıp annemin önüne çöktüm. Ellerini öptükten sonra sarıldım.

"Abim iyi olacak anne, merak etme. Güçlüdür benim abim."

"Bana bak, yine oyun etmeduniz değil mi?"

"Keşke, keşke annem oyun oynasaydık."

Babam düşünceli bir şekilde kenarda durmuştu. Annemin önünden kalkıp, babamın yanına gittim. Ona baktım, ne istediğimi anlayıp kollarını açtı. Uzun zaman sonra sarılmıştık. Saçlarımı okşuyordu, arada öpüyordu. Bir süre öyle durduktan sonra ayrılıp bana baktı:

"Sen burada dur kızım, ben bir Nesim amcanla konuşup geleceğim."

"Tamam baba."

Yavuza baktığımda şüpheli bakışları annem, babam ve Nesim amca arasında dolanıyordu. Yanına gidip sarıldım. Ardından başımı kaldırıp:

"Neden öyle bakıyordun annemlere?"

"Öylesine, dalmışım herhalde."

Kulakları kızarmaya başladı.

"Yalan söylüyorsun. Bir şey mi oldu?"

"Ne yalanı söyleyeceğim. Yok bir şey, merak etme sen."

"Sonradan öğrenirsem fena olur ha."

Kaskatı kesildi. Ne oluyordu bu adama. Yavuz cevap vermeden ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktorlar çıktı.

"Uşağum nasil doktor bey?"

"Ameliyat iyi geçti . Kurşunları çıkardık, fakat iki tanesi riskli bölgeye gelmiş. Hastanın durumunu kontrol altına almak için 10 gün yoğun bakımda uyutacağız. Geçmiş olsun."

ZAAF •YavLey•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin