• e p i s o d e - 13

505 21 57
                                    

Babamın söylediği şeyle olduğum yerde kalakaldım.

"Sence de gerçekleri Leylaya söylemenin vakti gelmedi mi Asiye?"

-

Annem benden neyi saklıyordu?

"Ne gerçekleri baba?"

"Babanun boş-boş konuşmasi işte, sen niye bana çay koymadun?"

"Önünde var ya çay anne."

"Soğudu bu, yenisini getur."

Bir şey demeyip mutfağa döndüm, Ezgiye bir çay daha koymasını söyleyip düşünmeye başladım. Bu sırada telefonuma mesaj geldi.

Y🤍

nasılsın hayatım?

yorgun. sen nasılsın? boğazının ağrısı geçti mi?🤭

sayende harikayım 😃

oh-oh yarasın paşama

Leyla, öcünü fena alırım ha

hmm, nasıl alırmışsın?

görüşünce anlarsın güzelim, iyi geceler ❤️

iyi geceler hayatımm

Yavuzla konuştuktan sonra, annemin çayını da alıp, salona geçtim. Annemin yanındaki koltuğa oturup konuşmaya başladım.

"Anne ben sana ne diyecektim. Biliyor musun Nergis anne bana ne hediye etti."

"Daha o eve gitmedun, ne çabuk anneye geçiş yaptun?"

"Kendisi rica etti ya boşver."

"Ne hediye etmuş de bakalum."

"Yavuzun dedesinin Yavuza bıraktığı evin anahtarı."

Annem yutkundu.

"Tam olarak hangi ev?"

"Bilmiyorum, olaylar oldu filan unuttum sormayı."

"Kızım, amcamın burada bir tek evi vardı. Onu da bildiğim kadarıyla kimseye miras bırakmamıştı."

"Nergis kendinden uzakta yaşamalarına müsaade etmez, dediğun gibi buradaki tek evini bırakmış belli ki."

"Sen tam olarak kime ne bıraktığını bilmiyor musun baba? Sonuçta aynı soydansınız."

"Hayır, miraslar sadece verilen kişiler tarafından bilinir. Aynı soydan olsak bile ne ben amcamın onlara bıraktığını bilirim, ne de Dursun babamın bana bıraktığı bilir."

"Ama Yavuz bilmiyordu dedesinin ona bıraktığını."

"Amcam öldüğünde Yavuz küçüktü, Damla yeni doğmuştu. O yüzden söylememişler."

"Ee, görümcen birşey hediye ettu mi?"

"Etmez olur mu, pırlanta seti hediye etti. Dursun babanın nişanda taktığı yüzükle uyumlu."

"Hayırlı günlerde kullan güzel kızım. Bak ben ne kadar doğru karar vermişum sizi evlendirmeyi düşünmekle."

Annemlerle biraz sohbet ettikten sonra odama geçtim. Duş aldıktan hemen sonraysa uyudum.

-

Bir kaç gün sonra, Leto yayla evi.

"Damla, oyunları getirdin mi?"

ZAAF •YavLey•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin