• e p i s o d e - 21

307 9 16
                                    

21.12.2023 - Düğün günü

Leyladan

Sabah büyük bir heyecanla uyandım. Bugün sonunda sevdiğim adamla evleniyordum. Hayattaki amacı evlenip yuva kurmak olan birisi değildim fakat günü geldiğinde doğru adamla evlenmek her kadının hayalidir.

Bugün çok uzun bir gün olacaktı!

-

Yerimden kalkıp hızlı bir şekilde kahvaltı edip evdekilerle birlikte otele gitmek için yola koyulduk. Yavuzla konuştuğumda onların da otelde olduklarını öğrendim. Arabayı Levent abi kullanıyordu ve otele geçmeden önce Defneyi aldık. Defne arabaya bindiği gibi enerji saçmaya başladı. Teyzeme çaktırmadan taze sevgililerle uğraştım. Ardından hep birlikte türkü söylemeye başladık.

"Pazarda bal var gelinim, pazarda bal var.
Sende bir hal var gelinim, sende bir hal var.

Anana yalvar gelinim, paşana yalvar gelinim.
Ahd eyle gelinim gelmeye kıymetli gelin.

Gelinim, güzelim kınan kutlu olsun.
Hem orda, hem burda dilin tatlı olsun.
Gelinim, güzelim kınan kutlu olsun.
Hem orda, hem burda dilin tatlı olsun."

-

Gelin odası.

Yavuzun anlattıklarından sonra Yağmur ablaya karşı bir önyargım oluşmuştu. Fakat dün bu konuyu Yavuzla konuşup, bu durumu en azından bir günlüğüne rafa kaldırmaya karar verdik.

Annemler ayrı-ayrı odalarda, bizse daha büyük bir odada hazırlanmaya başladık. Ben önce saçımı yaptırmaya başladım. Gelinliğim açık olduğu için saçımı da açık yaptırmaya karar vermiştim.

Ablamın morali bozuk gibiydi.

"Abla, iyi misin?"

"Ha, iyiyim bebeğim. Dalmışım öyle."

"Yalan söylediğin çok belli Zeynep."

"Kocasını özlüyordur abla."

"Bir dakika, Zeynep, sen evlendin mi?"

"Ay, ben sana söylemeyi unutmuşum."

"Bu arada ablamın özlemesi önemli değil, önemli olan Halilin özlemesi."

Damlaya doğru dönüp:

"Yanlış mıyım?"

"Asla! Hiçbir zaman bir erkeğe onu özlediğinizi belli etmeyin. Yoksa buna alışır ve bir daha asla karşısındakı kadının peşinden koşmaz."

"Allah Allah, siz böyle şeyleri çok iyi biliyorsunuz, deneyiminiz nerden hanımefendi?"

"Abla, kadınlığın şanındandır. Bunlar her kadının bilmesi gereken temel şeyler."

"İyi, öyle olsun bakalım."

"Defnecim, siz nasılsınız bakalım?"

"Ben harikayım canım benim, sen nasılsın?"

"Salağa yatma Defne, ilişkinizi diyorum. Zuhal teyzeler de yok zaten, çabuk dökül. Nasıl açıldı?"

Yağmur abla şok üstüne şok yaşıyordu.

"Yok artık, sen Leventle mi sevgilisin?"

"Abla sen nerede kaldın ya?"

"Damlacım, sen bunu nereden öğrendiğini açıklaya bilir misin hayatım?"

Defne yüzüne sinsi gülüşünü yerleştirip, Damlaya doğru döndü. Levent abinin Tarık abime, onun da Damlaya söylediği aşikardı. Yağmur ablanın yanında bilerek bunu soruyordu.

ZAAF •YavLey•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin