Siz:Çok canım sıkılıyor.(01:22)
Siz:Havalarda çok sıcak.
Siz:Uyuyamıyorummmmm.
Siz:Öff bu ne ya böyle.
Siz:Bir iş de yolunda gitsin be kardeşim.
Siz:Ayy kendimi sapık gibi hissettim.
Siz:Gecenin bir vakti biri bana böyle şeyler yazsa, hayırdır birader sen ne ayak derdim.
Siz:Canın sıkıldı diye de kalkıp tanımadığın birine yazmasın be, Elisa.
Siz:Yoo, yazardım.
Siz:Uykum geldi galiba.
Siz:Ee o zaman ben yatanzi.Siz:Hadi iyi geceler aşko.
♡♡♡
Bilinmeyen numara: Ne oluyor amına koyayım.(08:49)
Bilinmeyen numara:Kimsin birader sen?
Bilinmeyen numara:Numaramı nerden buldun?
Bilinmeyen numara:Kime bulaştığının farkındasındır umarım.
Ard arda gelen mesajlarla gözlerimi açtım. Yatağın yanındaki komidinin üzerinden telefonu alıp WhatsApp'a girdim.
Siz:Kimsiniz beyefendi?
Siz:Ayrıca beni niye rahatsız ediyorsunuz?
Siz:Hem siz yazdınız, hem de bana mı suç atıyorsunuz?
Bilinmeyen numara:Gecenin bir vakti bana yazan sensin, sik kırığı.
Bilinmeyen numara:Daha fazla bu oyunlara devam edersen, kendini nezarethanede bulursun.
Bilinmeyen numara:Şimdi kim olduğunu söyle!
Ben mi yazmıştım? Mesajları biraz aşağı kaydırınca dün gece yazdıklarımı gördüm.
Siktir. Dün gece sarhoş olduğum için hatırlamıyordum bile. Kesinlikle bana sarhoşken telefon yasaklanmalıydı!Siz:Sik kırığı senin babandır be.
Siz:Bir kadınla nasıl konuşulacağını öğren de öyle gel.
Siz:Dün sarhoş olduğum için ne yaptığımın farkında değildim.
Siz:İki mesaj yazdık diye ne triplere giriyorsun, yemdik herhalde seni.
Siz:Ayrıca kiminle konuşuyor muşum söylesene. Başbakanın oğluyla mı? Ne bu haller amına koyayım?
Bilinmeyen numara:Kadın olduğunu nerden bileyim müneccim miyim ben?
Bilinmeyen numara:Mesleğimden dolayı sert konuşmaya alıştığım için öyle konuştum, yoksa bir kadınla nasıl konuşulması gerektiğini bende biliyorum.
Sizin mesajınıza yanıt verdi; Ayrıca kiminle konuşuyor muşum söylesene. Başbakanın oğluyla mı? Ne bu haller amına koyayım?
Bilinmeyen numara: Hayır, başbakanın oğluyla değil, Yüzbaşı Demir Karan'la konuşuyorsun.Siz:Hassiktir.
Siz:Ciddi misin?
Siz:BEN ŞU AN BİR YÜZBAŞIYLA MI KONUŞUYORUM?
Siz:Ayy Allah'ım biri beni çimdiklesin çabuk.
Siz:Yok lan inanmam.
Siz:Yeme beni, bütün şansımı burda kullanarak bir Yüzbaşıya denk düşmüş olamam.
Bilinmeyen numara:
Siz:Koca bir siktir.Evetttt. İlk bölümü nasıl buldunuz? Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.
Başlama tarihinizi buraya bırakırsanız beni çok mutlu ederseniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ KIZ +18/YARI TEXTİNG
AcakElisa sarhoşken rastgele bir numaraya yazarsa ne olur? Siz:Çok canım sıkılıyor.(01:22) Siz:Havalarda çok sıcak. Siz:Uyuyamıyorummmmm. Siz:Öff bu ne ya böyle. Siz:Bir iş de yolunda gitsin be kardeşim. Siz:Ayy kendimi sapık gibi hissettim. Siz:Geceni...