Aslan Parçası

2.1K 174 69
                                    


Arkadaşlar diğer bölüm final bölümümüz olucak o yüzden bu bölümde bol yorum bekliyorum ♥️
Finalden sonra özel bölümler gelecektir.

6 ay sonra...

Yakup elindeki sopayı astığı halıya bir kez daha sertçe vurduğunda gözleri biraz ileride bakır leğenin içinde yün yıkayan sevdiceğini bulmuştu.
Evleneli neredeyse altı aya yakın zaman olmuştu ama kış çiçeğine olan hasreti yıllar geçse de dinecek gibi değildi.
Onu en çok da gözleri özlüyordu, burnunu n üzerinden yanaklarına doğru yayılan çilleri, kiraz kırmızısı dudakları .

"Offf ulan off!"

Yakup 'un isyanı ile Kardelen başını kaldırıp kendisene baktığında yemenisinden taşan birkaç tel saçı yüzüne düşerek onu daha da güzel göstermişti.
Kardelen merak ile ne olduğuna bakarken Yakup evin yan tarafında yorgan ilen nenesini kontrol ederek başı ile ilerideki boş kulubeyi işaret etmişti.
Kardelen haylaz kocasının ne istediğini anlayarak omuzunu silkerek işine döndüğünde yüzünde de ufacık bir gülümseme oluşmuştu.
Yakup un yediği red ile yüzü düşerken bu işin peşini bırakacak gibi değildi.
Elindeki sopayı birkaç kez daha halıya vurduktan sonra sopayı yere atarak büyük adımlarla Kardelen in yamacına varmıştı.
Bir elini Kardelen in beline sararak kendisine yasladığında Kardelen in leğenin içindeki ayakları havada asılı kalmıştı.Aslında kocasının kendisinin iki katı olduğunu düşününce normaldi aslında.
Büyümüş gözlerini kocasına çevirdiğinde onun yüzündeki haylaz bakışları ile kendi gülüşünü de gizleyememişti.

"Kızım gel diyorsam gelsene iki dakika, özledim işte."

"Ama daha gece şey oldu.."

Yakup dudaklarını Kardelen in yüzünde gezdirerek konuşurken Kardelen in elleri kocasının göğüsüne konu vermişti.

"Sana olan hasretimin dineceği tek bir an yok kış çiçeği.O yüzden kocanın sözünü dinle ve o minik ayakların bana gelsin."
Kardelen i tekrardan yere leğenin içine bıraktığında bakışları ileride kendisine koşar seslenen kız kardeşi Bahar ı bulmuştu.

"Dev abi hadi saklambaç oynayalım,hadi dev abi hadi!"

Bahar önüne geldiğinde kollarını abisinin bacağına sararak tombul yanaklarını geçişçe açarak abisine bakıyordu.

"Hadi dev abim oynayalım."

Yakup 'un gözleri kısa bir an için Kardelen i bulurken kardeşini kucağına alarak konuşmaya başlamıştı.

"Tamam hadi o zaman ben ebe olayım yengen ile seni bulayım,olur mu?"

Bahar başını salladığında Yakup kardeşini yere indirdiğinde Bahar koşarak kendisine saklanacak bir yer aramaya başlamıştı.
Yakup nenesine tekrardan baktığında onun işine odaklandığını görmüştü.
Hızlı adımlarla Kardelen i belinden tutarak ilerideki boş kulubeye doğru götürmeye başladığında Kardelen kızaran yanakları ile Iraz kadının kendilerini görüp görmediğine bakıyordu.

"Bahar hanım saklana dursun ben de yıllar sonra sobelediğim çiçeğimi seveyim biraz."

Yakup biraz ilerideki kulubeye son hızla girerek kapıyı ardından kapattığında Kardelen i hala kucağında tutuyordu.
Kardelen ayaklarını çırptığında Yakup Kardelen i yere bırakarak kendisene dönmesini sağlamıştı.
Kardelen parmaklarının ucuna yükselerek kollarını kocasının boynuna sardığında Yakup karısını belinden tutarak havaya kaldırmıştı.
Dudakları şiddetli bir şekilde birleştiğinde Yakup kolları arasında karısı ile yürümeye başladığında karısını kulübenin içindeki samanların üzerine oturtarak bacaklarının arasından yer almıştı.
Elleri Kardelen in çıplak bacaklarında dolanırken bacağının yukarısına kadar elleri uzanmıştı.
Dudaklarını dudaklarından çekerek boynuna indiğinde Kardelen ihtiyaç ile kendisini kocasının erkekliğine sürtmeye başladığında Yakup sabırsızlıkla konuşmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alageyik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin