"Seni yine ektim özür dilerim."
"Ya beni boşver de. Senin hyunjinle aranda ne var?"
Felix mutfakta yemek yapmaya çalışırken chanda ona yardım ediyordu. Felix kendisine yönetilen soruya karşı ne cevap vereceğini düşünüyordu.
"Hiç bir şey."
"Yeme beni. Bir şeyler olduğu çok bariz."
"Hayır yok."
Hadi ama felixx!"
Felix derin bir nefes vermiş ve konuşmuştu.
"Birbirimizden nefret ediyoruz ama aramızda anlayamadığım bir ilişkide var."
"Aşıksınız."
Felixin kaşları çatılırken, Chan kahkaha atmaya başlamıştı.
"Bir daha hiçbir şey anlatmam."
Net bir şekilde söyledikten sonra Felix önüne döndü. Chan ise gülmesini bitirdikten sonra yanına sokuldu.
"Hadi ama. Anlamadığın ne olabilir işte."
"Aşk dışında her şey."
"He aynen."
"Chan!"
"Off tamam onu geçte. Niye herkes size karşı böyle davranıyor."
"Nasıl?"
"Yani ne bilim. Beni herkesin içine çektiğinde hepsi bize karşı mesafeli ve saygı gösteriyordu. Hyunjinle sen gittiğinizde de tamamen dedikodular olduğu barizdi."
Felix bunu düşündü. Gerçekten de öyleydi.
Daha sonrasında aylar önce yaşanan olay aklına geldi ve öncesi."Sanırım bizden çekiniyorlar. "
"Biz?"
"Hyunjinle ben."
"Niye ki?"
Felix makarnayı birkaç kere karıştırdıktan sonra masaya oturdu. Chan da salatanin tuzunu döktükten sonra yanına geçti.
"Ya biz zaten oraya çok sık gideriz ve bu yüzden de genel olarak herkes bizi tanıyor. "
Chan anladığını belirterek kafasını salladı ve Felix devam etti.
"İşte bir keresinde adamın biri bana sarkıntılık ettiğinde hyunjin.."
Sessizleştiğinde bunu anlatıp anlatmamak arasında kararsız kalmıştı. Çünkü Chan'ın tepkisini az çok anlayabiliyordu.
"Ee?"
"Adamın kafasında içki şişesi kırdı."
"Ne!?"
Chan refleks olarak ayağa kalktığında Felix gözlerini devirdi ve kolundan tutarak tekrar oturttu.
"O günden beri herkes ondan korkuyor ve bizim bir ilişki yaşadığımızı düşündükleri içinde banada aynı şekilde davranıyorlar."
Felix derin bir nefes verdi ve devam etti.
"Hyunjinin yaptığı sadece bu da değildi. Birkaç olay daha var ama en etkileyicisi buydu sanırım. "
"Ben inanamıyorum. Senden kesinlikle hoşlanıyor!"
Felix sinirle gözlerini devirdi. Bu tepkiyi vereceğini biliyordu. Ama Felix buna inanmıyordu.
"O pislik insanların vücutlarından başka hiçbir şeyden hoşlanmaz."
"Kesinlikle hoşlanıyor!"
"Chan siktir git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bana sahip olduğunu mu sanıyorsun?"- Hyunlix
RomantizmFelix ve Hyunjin birbirlerine ilgi gösteren iki düşmandı. Aslında ikiside birbirinden nefret ediyordu ama birbirlerine karşı, karşı konulmaz bir ilgi besliyorlardı. Zamanla ilişkileri hırsla kaplanmaya başladı ve yapabildiklerinin en ilerisine gitme...