Na starcie od razu wam powiem.
Książka jest napisana dla przyjemności, i ma mało rozdziałów.
Maksymalnie 15 i w dodatku epilog.Na końcu macie też playlistę, zrobiłam tak dla was jeśli nie macie czego słuchać lub chcielibyście posłuchać czegoś nowego.
Hell Of Beauty to dylogia. Druga książka niesie tytuł Hell Of Darkness
Mam pomysł by tam bardziej rozkręcić fabułę, możliwe że tam również będzie więcej rozdziałów niż w pierwszym tomie.Zapewniam was że jeśli spodoba wam się tom 1 a tom 2 nie będzie jeszcze gotowy to od razu mówię że nie będę cały czas pisała. Po za tym długo schodzi mi pisanie rozdziałów. Chyba że będę wam co jakiś czas dawała rozdziały. Ale to mniejsza z tym.
Pamiętajcie że moja książka to fikcja.
W mojej opowieści napewno znajdziecie:•Morderstwa
•Dużo wulgarnych słów
•Znęcanie się nad dziećmi.Noi również jakieś krótkie sceny typu "spice" czyli wiadomo o co chodzi.
!JEŚLI BĘDĄ JAKIEŚ BŁĘDY TO PRZEPRASZAM! Starałam się czytać wszystko uważnie aby coś poprawić lub zmienić.
Moja książka może wydawać się dla was trochę nie zrozumiała. Ale w 2 części połączycie fakty i wszystko będziecie już wiedzieli. Moja fabuła nie opiera się na wyścigach i innych pierdołach więc nie liczcie na to że będzie tu dużo wyścigów bo mój główny bohater jest "królem Tokio"
(oczywiście będzie ich tam z 2/3)Noi w tej książce dużo (i w sumie szybko) rzeczy się dzieje. Dlatego najlepiej czytać to ze zrozumieniem!!!
Mogą też dużo razy pojawiać się te same słowa więc przepraszam was za to bardzo. Starałam się w jaki kolwiek sposób by nie powtarzało się jedno i to samo. Lecz mam nadzieję że pomimo słów które będą się powtarzały nie zmieni to waszej opinii na temat mojej książki.
DLA CIEKAWYCH
słowa które mogą powtarzać się takie jak:
by, aby, zaczął, zaczęła, zaczęłam, zacząłem, odparłem, odparłam, więc. Więcej nie pamiętam ale wiem że jeszcze o czymś zapomniałam.W dodatku moi bohaterowie czasami mówią po innym języku jak np. Hiszpański, ale dałam wam tłumaczenie na polski tylko że teraz nie mam pojęcia czy na pewno są dobrze przetłumaczone (BRAŁAM Z TŁUMACZA)
Nie przedłużając zapraszam was do mojej opowieści zwanej Hell Of Beauty.
★Miłego czytania!★
LlihtMeer.
CZYTASZ
Hell Of Beauty #1
AksiyonWszystko zaczęło się od przyjazdu gości. Nastoletnia Stormi Ross od zawsze chciała polecieć do Tokio. Jej marzenie spełnia się i wraz z jej przyjaciółką Lucy, odwiedzają miasto. Pod ich hotelem czekają znajomi dziewczyny, którzy zabierają je na jede...