4.Bölüm Plan (Düzenlendi)

50 4 1
                                    

Alexin planı, Hastaneye düzenleyecekleri saldırıda Kartal timini hastaneye çekerek onları oyalıyacaklardı. Sonra hemen geri çekilip hazırladıkları adamı Daniyi Kartal timini takip etmesi için devreye sokacaktı. Ve böylelikle Dani, kartal timinin karargâhının nerede olduğunu öğrenerek Alex'e haber edecekti. Böylelikle Alex, Adamlarıyla birlikte Karargâha baskın yapacaklardı.

Alex, Daniyi hazırladıktan sonra hemen öbür Adamlarıyla birlikte hastaneye gitmek için hazırlandı. Kartal timinin gelmesi içinde bir iz bırakarak yola çıktılar. Aradan zaman geçtikten sonra Hastaneye gelmişlerdi. Onların haberi alıp gelmesi için biraz beklediler.

~Karargâh~

Kartal timi antreman yapıyorlardı. Bozkurt acısını azda olsa dindirmek için koşuyordu. Neredeyse 1 saattir koşuyordu. Şahin ise keskin nişancıyı bulamadığı için ona olan öfkesinden dolayı keskin nişancı silahı ile kendine belirlediği hedefleri vuruyordu. Serdar Ege ise karargâhtaki askerlerle dövüş yapıyordu. Herkes Komutanlarının intikamını almak için yemin etmişlerdi. Ve onun için ellerinden geleni yapmak için kendilerini antremana vermişlerdi. Yüzbaşı Aslı ise timi için hazırladığı eğitim amaçlı bir oda düzenlemişti. Odada sahte maketten olan hem masum hem düşmanlar vardı. Timini hazırlayıp bu odaya götürüp onları ölçecekti. Bu bir ekip çalışmasıydı masum insanlara zarar gelmeden düşmanları öldürüp o odadan cikabileceklerini ölçecekti. Onlara güveniyordu. Ve hemen işe koyularak timini çağırması için Asker Celali çağiracakken Asker Celal ona doğru koşarak gelerek

Asker Celal : Komutanım! Alex hastaneye saldırı düzenledi. Acilen yola çıkmalısınız.

Yüzbaşı Aslı : Anlaşıldı. Hemen ekibi topla gidiyoruz. Hastane bize yakın sayılır dikkat çekmemek için arabayla gitsek iyi olur. Ben Arabayı karargâhın önüne getircem sende timi oraya topla.

Asker Celal : Emredersiniz Komutanım!

Asker Celal hemen Serdar Ege ve Şahini buldu. Ve Bozkurtu ararlarken bozkurtu koşarken gördüler. Hemen onada haberi verdikten sonra karargâhın önüne doğru gittiler. Yüzbaşı Aslı arabadan inerek Kartal timine

Yüzbaşı Aslı : Kartal Dinle ! Alex hastaneye doğru saldırıcağına dair bilgi aldık. Herkes hazırlansın 5 dakika içinde burada olun hemen yola çıkacaz. Hastaneye zarar vermeden hemen onları durdurmaliyiz.

Kartal timi aynı anda " Emredersiniz Komutanım " dedikten sonra hemen hazırlanmaya gittiler. Yüzbaşı Aslı dakika tutmuştu. Geri sayıma başlamıştı. " Son 1 dakikanız kaldı." (YAZARDAN : Biraz heyecan katmak istedim.🙂) Kartal timi hazırlanıp hemen koşmaya başladılar. Yüzbaşı Aslı " Son 10 saniyeniz Koşun haydi hızlı" Kartal hemen koşarak arabaya bindiler. Serdar Ege hemen direksiyona geçti ve yola çıktılar. Dikkat çekmemek için sivil giyinmişlerdi.

Yüzbaşı Aslı : Herkes çok dikkatli olsun kimseye zarar gelmeden halletmemiz lazım Anlaşıldı mı?

Kartal timi " Anlaşıldı"

Alex beklemekten sıkılmıştı. " Yüzbaşı Nerede kaldınız madem gelmiceksiniz ozaman gösteri başlasın siz kaybedersiniz." Adamlarını toplayarak hastaneye doğru girerek saldırmaya başladılar. Hastanedekiler neye uğradıklarını şaşırmıştılar.

Doktor Barlas Rüzgar herkesin koşturdugunu görünce ve silah seslerini duyunca endişelenmeye başlamıştı. Hastalarını acil çıkıştan guvenlice çıkardıktan sonra kendiside tam çıkacakken Adamlar etrafını sarmıştı. Dışarıda bir sürü terörist vardı. Adamlardan biri Doktor B. Rüzgarı kolundan tutup Alex'e götürecekken hemen kolunu kendisinden kurtararak adama kafa attı. Ve hemen koşmaya başlarken önüne Alex çıktı. Alex silahı Doktor B.Rüzgara doğru tam kafasına denk gelcek şekilde doğrulttu.

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin