16.Bölüm Eğitim

8 1 0
                                    

Astsubay Çağrı, Bozkurtun ihanet ettiği bilgisini bilmiyordu. Aklına takılıp sorduğunda, Yüzbaşı Aslı biran duraksayıp ona doğru dönerek

Yüzbaşı Aslı : O artık bir asker değil ve şuan olması gereken yerde, adalet merkezinde parmaklıklar arasında. Bize ihanet etmesi sonucu onu adalete teslim ettik.

Astsubay Çağrı : İhanet mi ? Bu nasıl olur neden böyle bişi yapar ki ?

Yüzbaşı Aslı : Bu kadarını bilsen yeterli , bu konunun bir daha açılmasını istemiyorum Anlaşıldımı ?

Herkes " Emredersiniz Komutanım" diyerek odalarına geçtiler. Astsubay Çağrı'ya Karargâhı kısaca gezdirdikten sonra herkes odasına geçerek uykuya daldılar.

(Sığınak)

Kevinın gözüne uyku girmemişti. Hem çok üzgün hemde çok öfkeliydi. Biran önce Kartal timinden intikamını almak istiyordu. Onlara öyle bir plan yapmalıydı ki hepsini bir tuzağa düşürmeliydi. Onları tanımak için küçük çaplı saldırı düzenleyerek herşeyi öğrenmeliydi. Bir anda aklına Alex'i kurtarma anında ki yaptığı saldırı aklına geldi.

Alex, Kevinın kimliğini ortaya çıkardığında Kevinın ateş açıp Şahinin meleğin önüne atlayarak vurulmasını hatırladı. Kendi kendine
" Orda ateş açtığımda o askerin kızın önüne atlaması yoksa tahmin ettiğim gibi birbirlerini seviyolarmı eğer ki bunu ögrenebilirsem zayıf noktalarından onları yakalayabilirim. Ozaman bunun için normal savaş değil birazcık daha yüksek bir saldırı düzenlemem lazım."

Kevin, ne tür bir plan kuracağını düşünürken bir yere notlar alarak uykuya daldı.

(Karargâh)

Yüzbaşı Aslı erkenden kalkıp ekibine bir eğitim hazırlamıştı. Ekibine eğitim şarttı. Kartal timi uyandıktan sonra ilk eğitim olan atış alanları olan yerde toplandılar.

Yüzbaşı Aslı : Kartal! Uzun zaman sonra özlediğinizi düşündüğüm eğitim alanımıza ve sonraki eğitim alanlarına Hoşgeldiniz. Görmüş olduğunuz gibi ilk başta atış alanında ki marifetlerinizi gösterin bakalım.

Teğmen Serdar Ege : İnşallah dövüş eğitimide vardır. Sabırsızlıkla bekliyorum dövüşmeyi. Komutanım buarada bir haksızlık var. Şahin keskin nişancı ( tam devam edecekken)

Yüzbaşı Aslı : Evet biliyorum o yüzden Şahin için ayrı bir yer hazırladım sizin ki gibi onuda zorlıcam merak etmeyin. Hatta ilk başta başlamak istermisin Şahin ?

Üsteğmen Şahin : Olur komutanım. Benim için farketmez.

Yüzbaşı Aslı : Peki ozaman (dürbünle bakarak) şu görmüş olduğun hedef tahtasını vurmanı isticem hazır mısın ?

Hedef tahtası 800 metre uzaklığındaydı.

Üsteğmen Şahin : Bu benim için çok kolay olacak Hazırım Komutanım.

Yüzbaşı Aslı : Öylemi hadi bakalım( tam emri vermeden gözüne toz fırlatır.) Hadi 3 saniyen var.

Şahin gözü acısada hemen nişan alarak hedef tahtasına doğru ateş etti.

Yüzbaşı Aslı : (Dürbünle bakarak) Güzel ! İlk aşamayı başarıyla tamamladın.

Şahin hedef tahtasını başarıyla vurduktan sonra sıra Serdargile gelmişti. Onlarda hemen silahlarını alıp hedef tahtalarını vurmaya başladılar. Astsubay Çağrıda ilk eğitim aşamasını başarıyla tamamlamıştı.

Yüzbaşı Aslı : Evet hepiniz eğitimin 1.aşamasını bitirdiğinize göre sıra geldi 2.aşamamıza hazırmıyız ?

Teğmen Serdar Ege : 2.aşamada Ne yapacaz Komutanım ?

SEVDA KURŞUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin